//
کدخبر: ۷۸۰۳۱ //

مرگ کودک ۳ ساله به علت مصرف متادون

کودک ۳ ساله به‌علت نارسایی تنفسی به دلیل مصرف متادون به کام مرگ فرو رفتغ مادر این پسربچه به مأمور انتظامی مستقر در بیمارستان اعلام کرده بود که شوهرش به پسرشان متادون داده و به این دلیل پسربچه حالش بد شده است.

مرگ کودک ۳ ساله به علت مصرف متادون
به گزارش فرتاک نیوز،

کودک ۳ ساله به‌علت نارسایی تنفسی به دلیل مصرف متادون به کام مرگ فرو رفته مادر این پسربچه به مأمور انتظامی مستقر در بیمارستان اعلام کرده بود که شوهرش به پسرشان متادون داده و به این دلیل پسربچه حالش بد شده است.

 

ساعت 19 هشتم خرداد سال جاری مأموران کلانتری 161 ابوذر در تماس با بازپرس کشیک قتل پایتخت اعلام کردند پسر خردسالی در حالیکه بیهوش بوده توسط پدر و مادرش به بیمارستان ضیائیان منتقل شده و به کام مرگ فرورفته است.

 

با اعلام مراتب این خبر به محسن مدیرروستا؛ بازپرس امور جنایی تهران، دستور انتقال جسد این پسربچه به پزشکی قانونی برای بررسی علت دقیق مرگ و تحقیقات از پدر و مادر متوفی صادر شد.

 

مادر این پسربچه به مأمور انتظامی مستقر در بیمارستان اعلام کرده بود که شوهرش به پسرشان متادون داده و به این دلیل پسربچه حالش بد شده است همچنین پدر این کودک نیز به سرپرستار گفته بود که به پسرش متادون داده است.

 

با انتقال جسد پسربچه و پس از انجام آزمایشات تخصصی، کارشناسان پزشکی قانونی علت مرگ این کودک سه ساله را نارسایی تنفسی به دلیل مصرف مواد مخدر صنعتی (متادون) اعلام کردند که بازپرس امور جنایی تهران پدر و مادر این کودک را به دادسرا احضار کرد و آنها پیش از ظهر امروز در دادسرای امور جنایی تهران حاضر شدند.

 

پدر این کودک در اظهاراتش به بازپرس مدعی شد کودکشان مدتی قبل از فوت مشکل تنفسی داشته و روز حادثه نیز وی را به دلیل مشکل تنفسی به بیمارستان برده‌اند و او نقشی در مرگ فرزندش نداشته و به پسرش متادون نداده است همچنین مادر این کودک نیز خوراندن متادون به فرزند را رد کرد.

 

با توجه به اظهارات اولیه مأمور انتظامی و سرپرستار و اعلام نظر پزشکی قانونی، پدر کودک با دستور بازپرس امور جنایی تهران با صدور قرار وثیقه بازداشت و روانه زندان شد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: صراط نيوز
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۷۸۰۳۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان