//
کدخبر: ۷۵۷۴۷ //

برگزاری اولین جلسه دادگاه پرونده متهم کلاهبرداری گلیم و گبه

رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه از برگزاری اولین جلسه دادگاه پرونده متهم کلاهبرداری پرونده گلیم و گبه خبر داد.

برگزاری اولین جلسه دادگاه پرونده متهم کلاهبرداری گلیم و گبه
به گزارش فرتاک نیوز،

محمدرضا عدالتخواه رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه از برگزاری اولین جلسه دادگاه پرونده موسوم به مکتب گلیم و گبه کرمانشاهان خبر داد.

 

وی در این رابطه اظهار کرد: این دادگاه صبح امروز با حضور ۱۱۴ وکیل معاضدتی شکات و با حضور متهم و وکیل تسخیری وی آغاز و تا ساعت ۱۲.۵ ادامه داشت که با اعلام تنفس ادامه این دادگاه به فردا موکول شد.

 

این مقام قضایی تصریح کرد: در این جلسه دادستان عمومی و انقلاب استان کیفرخواست مفصل خود را با ارائه مستندات و استماع اظهارات کارشناسان قرائت و از دادگاه برای متهمین پرونده (مباشر و معاونین در جرم) تقاضای کیفر کرد.

 

عدالتخواه گفت: عنوان اتهامی این فرد در کیفرخواست صادره اخلال در نظام اقتصادی کشور از طریق حیف و میل وجوه کلان دریافتی از مردم، کلاهبرداری به مبلغ ۲۳۸ میلیارد و ۳۲۶ میلیون تومان و نیز پولشویی عنوان شده است.

 

رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه ضمن تقدیر از متانت و آرامش مالباختگان و اعتماد بالایشان به دستگاه قضایی اعلام کرد: دستگاه قضایی با کمک سایر نهاد‌ها به ویژه استانداری کرمانشاه تمام تلاش خود را برای استرداد وجوه دریافتی از مالباختگان بعمل خواهد آورد؛ لذا مردم به شایعات مطرح شده توجه نداشته باشند.

 

وی گفت: فردا ادامه این دادگاه برگزار خواهد شد تا در اسرع وقت و به نحو فوق العاده این پرونده تعیین تکلیف شود.

 

عدالتخواه بیان کرد: جلسه امروز فقط قرائت کیفرخواست بوده و در جلسات بعدی استماع شکایت شکات و وکلای آنان و سپس استماع دفاعیات متهم صورت خواهد گرفت.

 

به گزارش خبرگزاری میزان، نهم آبان سال گذشته خبری مبنی بر دستگیری فردی کلاهبردار در پرونده موسوم به فرش و گبه کرمانشاهان بر روی خروجی رسانه‌ها منتشر شد.

 

پرونده‌ای که در آن ارقام ۱۷۰ میلیارد تومان، ۲۵۰ میلیارد تومان، ۲۰۰ میلیارد تومان و ارقامی این چنینی مبلغ کلاهبرداری متهم آن بود و حجم زیادی از شکات را به همراه داشت.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: میزان
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۷۵۷۴۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان