//
کدخبر: ۷۱۵۰۰ //

اعتراف به ارتباط شیطانی با زن ۴۰ ساله در باغ دماوند

افغان غیرمجاز که متهم است پنج سال قبل بعد از قتل زنی جسدش را در یکی از باغ‌های دماوند دفن کرده بود، در جلسه محاکمه جرمش را انکار کرد.

اعتراف به ارتباط شیطانی با زن 40 ساله در باغ دماوند
به گزارش فرتاک نیوز،

شهریور سال 90 پسر نوجوانی مأموران پلیس دماوند را از ناپدید شدن ناگهانی مادر 40 ساله‌اش باخبر کرد. او گفت: روز گذشته وقتی از مدرسه برگشتم، مادرم در خانه نبود و تلفن همراهش را نیز پاسخ نمی‌داد. من همراه مادر و خواهرم زندگی می‌کنم و برای یافتن او درخواست کمک دارم. هشت ماه بعد از وقوع حادثه Incident بود که جسد این زن در یکی از باغ‌های شهرستان دماوند کشف شد.

 

بررسی تماس‌های تلفن همراه مقتول، حکایت از این داشت که وی از مدتی قبل با نگهبان باغ که افغان 35 ساله‌ای به نام یاسر بود، تماس داشته است. بنابراین آن مرد که تبعه افغان بود به عنوان مظنون تحت تعقیب قرار گرفت و مشخص شد همزمان با ناپدید شدن زن جوان، او به افغانستان گریخته است. چهار سال بعد از وقوع حادثه و در حالی که تلاش‌ها برای بازداشت مرد افغان ناکام مانده بود، مأموران پلیس سرانجام او را در حالی که قصد ورود غیرقانونی به کشور داشت، بازداشت کردند. او در بازجویی‌ها قبول کرد که با مقتول رابطه داشته اما قتل را انکار کرد. بازپرس با توجه به اسناد کافی در ارتکاب قتل، مرد افغان را مجرم شناخت و پرونده برای رسیدگی به شعبه دوم دادگاه کیفری یک استان تهران فرستاده شد.

 

روز گذشته جلسه محاکمه به ریاست قاضی زالی و مستشار اسلامی تشکیل شد. متهم وقتی در جایگاه قرار گرفت، جرمش را انکار کرد و گفت: گذرنامه را از افغانستان خریده بودم که وارد ایران شدم. او در ادامه در پاسخ به سؤالات هیئت قضایی گفت: حدود چهارماه نگهبان باغ بودم و قبل از ناپدید شدن آن زن به درخواست صاحبکارم آن باغ را ترک کردم و به محلی دیگر رفتم. او در مورد فرارش به افغانستان گفت: من قصدم فرار Escape نبود و به خاطر عمل جراحی مادرم به افغانستان برگشتم تا او را ببینم. در ادامه رئیس دادگاه گفت: تحقیقات نشان داده که مادرت تا حالا عمل جراحی نداشته است که متهم سکوت کرد.

در آخر، هیئت قضایی بعد از آخرین دفاع متهم وارد شور شد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: رکنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۷۱۵۰۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان