//
کدخبر: ۷۰۲۲ //
مدیرعامل پیست اسکی دربندسر مطرح کرد؛

جزئیات سقوط دختر ۸ ساله از تله سی‌یژ پیست دربندسر

سقوط دختر اسکی باز از تله سی‌یژ پیست دربندسر در حالی موجب نگرانی ورزشکاران شده است که مدیرعامل این پیست از وارد نشدن آسیب به این کودک خبر داده است.

جزئیات سقوط دختر ۸ ساله از تله سی‌یژ پیست دربندسر

 به گزارش فرتاک نیوز، دربندسر یکی از پیست های اسکی استان تهران است که سابقه بروز حوادث برای ورزشکاران را در کارنامه خود دارد.

 

روز گذشته نیز فیلمی از سقوط دختربچه ای هشت ساله از تله سی یژ این پست منتشر شد، طبق آنچه که در این فیلم به نمایش گذاشته شده است یکی از اسکی بازان بعد از اینکه برای مدتی از تله سی یژ معلق شده و با فریاد درخواست کمک می کند در نهایت از ارتفاع زیاد به روی پیست می افتد.

 

شاهدان عینی نیز در این خصوص می گویند بعد از آویزان شدن این فرد فعالیت دستگاه متوقف می شود و در حالیکه دختر درخواست کمک می کرد درنهایت سقوط می کند که منجر به جراحت وی می شود.

اما مدیر عامل پیست اسکی دربندسر در گفتگویی سقوط این دختر را تکذیب می کند و می گوید: دختر ورزشکار سقوط نکرده بلکه تعادل خود را از روی صندلی از دست داده است.

 

حسن شمشکی عنوان کرده است که پس از بروز این مشکل فعالیت بالابر متوقف شده است و بلافاصله در محل حادثه تشک و تور پهن می شود و در نهایت دختر بر روی همین وسایل می افتد.

وی تاکید کرد که این دختر دچار صدمه نمی شود و پس از مدتی به سلامت برمی خیزد و به همراه پدرش راهی خانه اش می شود.

 

شمشکی ادامه می دهد که این دختر در زمان استفاده از بالا بر کمربند خود را نبسته و همین امر دلیل بروز حادثه شده است.

ورزشکاران و استفاده کنندگان از این پیست حالا منتظرند که دستگاه های نظارتی نظر رسمی خود را در خصوص استاندارد بودن این پیست اعلام کنند.

 

منبع: جام نیوز
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۷۰۲۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان