//
کدخبر: ۶۹۳۲۰ //

آیا ۳۱ خدمه نفتکش در موتورخانه گرفتار شده اند؟ / عملیات نجات آغاز شد + عکس ملوانان گرفتار

عملیات خاموش کردن نفتکش ایرانی توسط ناوشکن های ژاپن، ایران، چین، کره و امریکا امروز از سر گرفته شد. امیدها برای نجات 31 خدمه کشتی با احتمال محبوس شدن آنان در موتورخانه کشتی زنده شده است.

آیا 31 خدمه نفتکش در موتورخانه گرفتار شده اند؟ / عملیات نجات آغاز شد + عکس ملوانان گرفتار
به گزارش فرتاک نیوز،

اسامی این خدمه به شرح زیر است:

مجید قصابی عروجی، مجید نقیان، حسین جهانی هل آباد، احسان ابولی قاسم آبادی، میلاد عنایتی، سعید دهقانی، پوریا عیدی پور، سجاد عبداللهی، محمد کاووسی تکاب، فرید محبی، حامد بهاری هشکوایی، محمدرضا رضازاده ماسوله، مهدی صادقی، حسن رومیانی، محمد پیریائی، بهرام اتحاد، عبدالغنی سامری، ابوذر نظامی، سیدجواد حیدری، علیرضا نجفی فر، علی حیدریه کهن، بهرام پوریایی، یاور افشاری، میلاد عروی، مسلم علیزاده نودهی، عبدالکریم بشارتی پور، امید ضیایی، ایوب مظفری عبدگاه، احسان فرجی و ساقی فعال

 

 7 روز از آن انفجار مهیب و وحشتناک در آب‌های چین می‌گذرد. انفجار و آتشی که سرنوشت ٣١ خدمه نفتکش ایرانی را در ‌هاله‌ای از ابهام قرار داده است. حادثه‌ای تلخ که خانواده و همکاران ٣٠ ایرانی دریانورد را در میان بهت و نگرانی قرار داده است. چشم انتظاری تمام نمی‌شود. 7 روز است که امدادگران با تمام قوا و امکاناتشان سعی در خاموش‌کردن این آتش برافروخته دارند، اما شعله‌ها تمام نمی‌شود. کشتی خاموش نمی‌شود تا شاید اثر یا نشانه‌ای از سرنشینان یافت شود. این در حالی است که یک انفجار دیگر نیز صبح دیروز در این نفتکش رخ داد. با این حال با وجود گذشت 7 روز از این حادثه هنوز امیدها از بین نرفته و خانواده و همکاران این مردان دریا منتظرند تا سرنشینان کشتی را صحیح و سالم ببینند. احتمال محبوس‌شدن سرنشینان کشتی در موتورخانه کورسوی امید را در دل خانواده‌ها زنده کرد. خانواده‌های این دریانوردان نفتکش با حضور در شرکت ملی نفتکش درخواست کردند که رئیس‌جمهوری و وزیر امور خارجه و دیگر مسئولان ارشد کشور پیگیر این حادثه باشند. این در حالی است که چینی‌ها عملیاتشان را متوقف کرده و ایرانیان دست به کار شده‌اند.

 

آخرین+وضعیت+دریا+نوردان+گرفتار+شده+به+گزارش+شاهین+صمدپور

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: رکنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۶۹۳۲۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان