//
کدخبر: ۶۹۰۲۶ //

۲ خودرو پس از تصادف در گردنه اسدآباد همدان آتش گرفتند

جانشین رئیس پلیس راه استان همدان گفت: پس از برخورد رخ به رخ 2 دستگاه خودروی سواری و باری در گرده اسدآباد این استان، هر 2 وسیله نقلیه دچار حریق شدند.

 2 خودرو پس از تصادف در گردنه اسدآباد همدان آتش گرفتند
به گزارش فرتاک نیوز،

سرهنگ سعید اسماعیلی افزود: یک دستگاه خودرو کامیونت خاور از سمت کرمانشاه به همدان در حال تردد بود که ساعت 6 و 45 دقیقه امروز در گردنه اسدآباد دچار سانحه شد.

 

وی اضافه کرد: به علت خواب آلودگی راننده کامیونت خاور، این وسیله نقلیه به سمت چپ جاده منحرف شده و با یک دستگاه خودرو سواری سمند برخورد کرد.

 

جانشین رئیس پلیس راه استان همدان اضافه کرد: پس از برخورد این 2 وسیله نقلیه در گردنه اسدآباد، سرنشینان از وسیله نقلیه خارج و به یکباره هر دو وسیله نقلیه دچار حریق شدند.

 

سرهنگ اسماعیلی گفت: با توجه به خروج به هنگام سرنشینان از داخل وسیله نقلیه، در این سانحه به هیچ یک از آنها آسیبی وارد نشد.

 

گردنه 15 کیلومتری اسدآباد یکی از گردنه های معروف در کشور و استان همدان به شمار می رود که بیشتر شاغلان حمل و نقل به خوبی با شرایط این گردنه سخت گذر آشنا هستند.

 

در سالهای گذشته با توجه به حوادث پی در پی در این گردنه، شیب راه هایی برای فرار خودروهایی که سیستم ترمز آنها دچار نقص فنی می شود، پیش بینی شد.

 

همچنین قسمت دیگر گردنه به علت وجود پرتگاه عمیق، با انبوهی از خاک ایمن سازی شد تا در صورت خروج خودرو از مسیر اصلی، وسیله نقلیه با خاک انباشته شده در حاشیه جاده برخورد کرده و به دره سقوط نکند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ایرنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۶۹۰۲۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان