//
کدخبر: ۶۷۷۷۶ //

جزئیات انفجار بیمارستان فیروزگر تهران

رئیس بیمارستان فیروزگر با اشاره به وقوع انفجار در بخش تأسیسات این بیمارستان، گفت: تعداد زیادی از پرسنل و بیماران به دلیل صدای انفجار دچار رعب و وحشت شده که در حال حاضر وضعیت به حالت عادی بازگشته است.

جزئیات انفجار بیمارستان فیروزگر تهران
به گزارش فرتاک نیوز،

زمانی رئیس بیمارستان فیروزگر در گفت‌وگو با فارس، در ارتباط با جزئیات انفجار در بیمارستان فیروزگر، گفت: این حادثه در بخش تأسیسات بیمارستان و به دلیل انفجار دیگ بخار به وقوع پیوسته است.

 

وی گفت: این دیگ بخار به تازگی تعویض شده بود ولی متأسفانه دچار اختلال شده و انفجار ناشی از آن سبب رعب و وحشت میان پرسنل و بیماران شد.

 

رئیس بیمارستان فیروزگر با بیان اینکه این حادثه صدمات جانی به همراه نداشت، گفت: در حال حاضر با اطلاع‌رسانی مدیریت بیمارستان وضعیت به حالت عادی بازگشته است.

 

سیدجلال ملکی، سخنگوی سازمان آتش نشانی درباره این حادثه در گفت و گو با خبرگزاری میزان گفت: ساعت 15 و 34 دقیقه انفجار در یکی از بیمارستان های تهران به نیروهای سازمان آتش نشانی اطلاع داده شد.

 

وی افزود: بلافاصله نیروهای 3 ایستگاه سازمان آتش نشانی به محل اعزام شدند اما زمانی که نیروهای نخستین ایستگاه به محل رسیدند، مشخص شد که نیازی به حضور نیروهای سایر ایستگاه ها در محل نیست.

 

سخنگوی سازمان آتش نشانی در خصوص علت انفجار اظهارکرد: صدای انفجار شدید در بیمارستان گزارش شده بود و زمانی که نیروهای آتش نشان در محل حادثه واقع در یکی از بیمارستان های خیابان ولی عصر حاضر شدند، مشخص شد که مشعل موتورخانه ساختمانی در حال احداث در بیمارستان منفجر شده است.

 

ملکی با تاکید بر اینکه حادثه خسارت جانی در پی نداشته است خاطرنشان کرد: خوشبختانه در این حادثه، شاهد مصدومیت شهروندی نبودیم و تنها به علت شدت بالای صدای انفجار، افراد حاضر در بیمارستان دچار ترس شده بودند.

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: جام جم
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۶۷۷۷۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان