//
کدخبر: ۶۷۴۸۴ //

مرگ مرموز ‌زن تنها در خانه‌اش

زن تنهایی در خانه‌اش به طرز مشکوکی به کام مرگ رفت، جسد وی به دستور بازپرس جنایی برای مشخص شدن علت اصلی مرگ به پزشکی قانونی منتقل شد.

مرگ مرموز ‌زن تنها در خانه‌اش
به گزارش فرتاک نیوز،

ساعت‌۶:۳۰ صبح دیروز قاضی دشتبان، بازپرس ویژه قتل دادسرای امور جنایی تهران باتماس تلفنی مأموران کلانتری ۱۹۰ مجیدیه از مرگ مشکوک زن تنهایی در خانه‌اش با خبر و همراه کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی راهی محل شد. تیم جنایی در محل حادثه با جسد زن ۴۰‌ساله‌ای به نام ماهرخ روبه‌رو شدند که به طرز مرموزی در خانه‌اش به کام مرگ رفته بود.

 

نخستین بررسی‌ها نشان داد وی زن تنهایی بوده تا اینکه دقایقی قبل یکی از بستگان نزدیکش موضوع فوتش را به مأموران پلیس خبر می‌دهد.

 

وی گفت: من از بستگان نزدیک ماهرخ بودم.از آنجایی که او تنها بود هر چند روز یک‌بار من به او سر می‌زدم. دقایقی قبل به خانه او آمدم که متوجه شدم حالش بد است. ماهرخ توان حرف زدن نداشت که احتمال دادم مقداری قرص مصرف کرده است. هنوز لحظاتی نگذشته بود که ناگهان فوت کرد و من هم بلافاصله موضوع را به مأموران پلیس خبر دادم.

 

در ادامه جسد زن میانسال برای مشخص شدن علت اصلی فوت به پزشکی قانونی منتقل شد. تحقیقات تا روشن شدن زوایای پنهان این حادثه ادامه دارد.

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: روزنامه جوان
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۶۷۴۸۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان