//
کدخبر: ۶۷۲۷۲ //
سخنگوی سازمان آتش نشانی

جسد یکی از دو کارگر شهرداری در کانال آب پیدا شد/متوفی ۲۴ساله است

سخنگوی سازمان آتش نشانی گفت: جسد یکی از دو کارگر شهرداری که به مدت ۲۴ ساعت در کانال زیرزمینی آب مفقود شده بودند، پیدا شد.

جسد یکی از دو کارگر شهرداری در کانال آب پیدا شد/متوفی ۲۴ساله است
به گزارش فرتاک نیوز،

سیدجلال ملکی عنوان کرد: در پی تلاش های ۲۴ ساعته نیروهای آتش نشانی، اولین جسد کارگر شهرداری که روز گذشته داخل کانال آب مفقود شده بود، پیدا شد.

 

ملکی افزود: متوفی ۲۴ ساله است و تلاش ها برای یافتن کارگر مفقود دیگر ادامه دارد.

 شب گذشته حادثه مفقود شدن کارگران در کانالی واقع در خیابان پیروزی، بعداز بزرگراه امام علی (ع) به آتش‌نشانی تهران اعلام شد که بلافاصله دو ایستگاه آتش‌نشانی و عوامل شهرداری در محل حادثه حاضر شدند.

 

بر اساس این گزارش، چند کارگر متعلق به یک شرکت پیمانکاری داخل یکی از کانالهای زیرزمینی مشغول کار بودند که به یک‌باره تعدادی از آنها از کانال خارج شده و مدعی شدند که ناگهان حجم زیادی آب در کانال جاری شده، آنها سراسیمه از کانال خارج شدند اما دو نفر از کارگران موفق به خروج از کانال نشدند.

 

آتش‌نشانان پس از اعلام این حادثه به همراه عوامل شهرداری و کارگران این شرکت پیمانکاری مشغول عملیات شدند و از دریچه‌های مختلف وارد این کانال شده و به جست‌وجو در انشعابات کانال پرداختند.

 

بنابر اعلام پایگاه خبری ۱۲۵؛ این عملیات تا این لحظه همچنان ادامه دارد اما تاکنون هیچ اثری از این افراد به دست نیامده است.

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: مهر
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۶۷۲۷۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان