//
کدخبر: ۶۶۴۸۱ //

اقدامات وقیحانه پسرنوجوان در برابر مدارس دخترانه آبادان+عکس

پسر نوجوان سوار بر موتور برای دختران مدرسه ای درآبادان ایجاد مزاحمت می کرد.

اقدامات وقیحانه پسرنوجوان در برابر مدارس دخترانه آبادان+عکس
به گزارش فرتاک نیوز،

چندی قبل بسیج پایگاه منطقه کوی کارگر در جریان مزاحمت های پسر جوانی به نام اشکان قرار گرفتند که در ساعت تعطیلی مدارس دخترانه، سوار بر موتور برای دختران ایجاد مزاحمت می کند.

 

با توجه به اعتراضات زیاد مردم از مزاحمت های این جوان تیمی از ماموران کلانتری 13 قدس برای دستگیری جوان موتور سوار وارد عمل شدند و در بررسی های ابتدایی مشخص شد که پسر جوان بارها از دست نیروهای بسیج فرار Escape کرده اند و بعد از فرار همراه دوستانشان به جلوی پایگاه بسیج رفته و شروع به ناسزاگویی کرده اند.

 

تجسس های پلیسی ادامه داشت تا اینکه ماموران ظهر دوشنبه 4 آذر ماه امسال پی بردند که جوان مزاحم بار دیگر درجلوی مدرسه دخترانه حاضر شده است که ماموران خیلی زود دست به کار شده و موفق به دستگیری اشکان 15 ساله شدند.

 

ماموران در بازرسی بدنی از پسر جوان یک چاقو و چند برگ کاغد که شماره تلفن هایش را داخل آن نوشته بود کشف کردند.

 

اشکان پس از دستگیری به ماموران گفت: در زمان تعطیلی مدارس دخترانه، سوار بر موتور برای ایجاد مزاحمت و طرح دوستی به سراغ دختران نوجوان می رفتم که به همین خاطر چندبار به خاطر اعتراضات خانواده ها نیروهای بسیج به تعقیبم افتادند که توانستم فرار کنم و پس از فرار شروع به ناسزاگویی به آنها کردم و فکر نمی کردم به خاطر این کار دستگیر شوم.

 

بنا به این گزارش، متهم پس از دستگیری برای سیر مراحل قانونی در اختیار مراجع قضایی قرار گرفت که بازپرس کشیک با توجه به نبود مدارک و شواهد کامل،  اشکان را بدون هیچ قرار وثیقه ای آزاد کرد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: رکنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۶۶۴۸۱ //
ارسال نظر
 
  • ناشناس

    !

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان