//
کدخبر: ۶۶۲۱۹ //

قاتل کهریزک ۸۰۰ میلیون تومان داد تا اعدام نشود

کشاورز جوان که دوستش را بر سر سفره عصرانه کشته بود با جلب رضایت اولیای دم به زندگی برگشت و دیروز از جنبه عمومی جرم محاکمه شد.

قاتل کهریزک 800 میلیون تومان داد تا اعدام نشود
به گزارش فرتاک نیوز،

 داوود ۲۳ ساله یازدهم اردیبهشت ماه سال ۸۹ دوست صمیمی اش به نام سعید را بر سر زمین کشاورزی در کهریزک با یک ضربه چاقو کشت. وی که همانجا بازداشت شده بود به درگیری با دوست صمیمی اش بر سر سفره عصرانه اعتراف کرد.

  
داوود به بازسازی صحنه جرم  پرداخت و در بازجویی ها گفت: من و سعید از سال ها پیش با هم دوست بودیم اما مدتی بود بر سر یک کبوتر باهم اختلاف داشتیم. آن روز بعد از تمام شدن کار سر زمین کشاورزی سر سفره نشستیم تا با هم عصرانه بخوریم اما سعید بار دیگر حرف کبوتر را پیش کشید که با هم درگیر شدیم. او چاقو را از سر سفره برداشت و به سمت من حمله کرد اما به محض اینکه چاقو از دستش افتاد آن را برداشتند و یک ضربه به سینه اش ‌زدم. باور کنید من هرگز قصد کشتن  او را نداشتم.

 

داوود پای میز محاکمه ایستاد و به درخواست اولیای‌دم به قصاص محکوم شد. حکم صادره در دیوان عالی کشور تایید شده و داوود پای چوبه دار رفته بود که دقایقی قبل از اجرای خود توانست رضایت اولیای دم را جلب کند.

 

وی دیروز از جنبه عمومی جرم در شعبه دهم دادگاه کیفری یک استان تهران به ریاست قاضی محمد باقر قربانزاده و با حضور یک مستشار پای میز محاکمه ایستاد.

 

داوود که حالا 30 سال سن دارد به قضات دادگاه گفت: هفت سال است که در زندان هستم و در این مدت متوجه شده ام اشتباه بزرگی را مرتکب شده ام. من مرگ را به چشمانم دیدم اما اولیای‌دم دقایقی قبل از اجرای حکم اعدام  قبول کردند تا با دریافت یک میلیارد تومان از قصاص گذشت کنند. خانواده ام ۲۰۰ میلیون تومان را به صورت نقدی به آنها پرداخت .پدرم زمین موروثی ۲۰۰۰ متری و زمین کشاورزی هشتصد متری اش را که ۸۰۰ میلیون تومان ارزش داشت به نام آنها زد اما ما برای پرداخت ۲۰۰ میلیون تومان باقی ناتوان بودیم تا اینکه اولیاء دم درحق من لطف بزرگی کردند و ۲۰۰ میلیون تومان باقی را به من بخشیدند. من زندگی ام را مدیون آنها هستم و حالا از قضات دادگاه تقاضا دارم در مجازاتم تخفیف قائل شوند.خانواده ام حالا به سختی زندگی شان را می گذرانند.

 

در پایان این جلسه هیئت قضایی وارد شور شد تا رای صادر کنند داووطبق ماده ۶۱۲ قانون مجازات اسلامی به زودی آزاد خواهد شد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: رکنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۶۶۲۱۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان