//
کدخبر: ۶۴۲۲ //

اسکان ۲۰۰ مسافر گرفتار در برف و کولاک در مدارس سلماس/ همه ۸۳ روستای بخش کوهسار بسته شد

فرماندار سلماس گفت: 200 نفر از مسافرانی که به علت بارش شدید برف و کولاک در گردنه های منتهی به این شهرستان گرفتار شده بودند، در مدارس اسکان یافتند.

اسکان 200 مسافر گرفتار در برف و کولاک در مدارس سلماس/ همه 83 روستای بخش کوهسار بسته شد

به گزارش فرتاک نیوز، مسعود حاجی علیلو چهارشنبه شب در گفت وگو با خبرنگار  افزود: به دلیل بارش برف و کولاک شدید، مسافران در مسیر های بین شهری سلماس - ارومیه، سلماس - خوی و سلماس - تسوج دچار مشکل شده اند و اعضای ستاد مدیریت بحران سلماس از عصر امروز تاکنون در سه محور در حال امداد رسانی به مسافران در راه مانده هستند.

وی اضافه کرد: این تیم ها که با همراهی جمعیت هلال احمر اقدامات امدادی را انجام می دهند، تا کنون به کمک بیش از ١٠٠ خودروی در راه مانده شتافته اند.

وی اظهار کرد: این تیم ها علاوه بر استفاده از ابزار لازم برای انتقال خودروها به محل امن، لوازم مورد نیاز و جیره غذایی کافی را در اختیار مسافران قرار می دهند.

عبدالله خدرلو بخشدار کوهسار سلماس گفت: تمامی ٨٣ روستای این بخش مسدود شده و در تلاشیم که با مساعد شدن وضعیت جوی راه های روستایی را بازگشایی کنیم.

همچنین یک دستگاه خودروی هلال احمر در مسیر روستای کانیان که برای امداد زن باردار راهی آن مسیر شده بود، گرفتار کولاک شد که تجهیزات و ماشین آلات تیپ 264 ارتش سلماس برای کمک رسانی به این خودرو اعزام شده است.

 در حال حاضربارش برف و کولاک گردنه های قوشچی و قره تپه در محورهای ارومیه – سلماس و سلماس – خوی را مسدود کرده است.

 

منبع: ایرنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۶۴۲۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان