//
کدخبر: ۶۴۰۳ //

پیمانکار حادثه دلخراش پارک کوهسار محاکمه می‌شود

پیمانکار شهرداری به اتهام قتل شبه‌عمد در پرونده مرگ دلخراش دخترک پنج ساله در پارک کوهسار محاکمه می‌شود.

پیمانکار حادثه دلخراش پارک کوهسار محاکمه می‌شود

به گزارش فرتاک نیوز، ساعت 20 و 42 دقیقه شامگاه چهارم خردادماه امسال بود که مأموران کلانتری 169 مشیریه از مرگ دلخراش دختر بچه پنج ساله ای با خبر و راهی محل شدند.

 

 مأموران در محل حادثه با جسد قطعه قطعه شده دختر خردسالی به نام فاطمه روبه‌رو شدند که با تلاش نیروهای آتش‌نشانی از داخل آب نمای پارک جمع‌آوری شده بود‌. بررسی‌های اولیه نشان داد دختر کوچولو ساعتی قبل همراه مادرش به پارک آمده است که به دلایل نامعلومی به سمت آب‌نمای داخل پارک می رود و به داخل آب‌نما سقوط می‌کند که پس از سقوط، پیکر نحیفش را پمپ قوی داخل حوض به طرف خود و به طرز دلخراشی او را به کام مرگ می‌کشاند‌.

 

پس از اعلام این خبر بلافاصله قاضی مدیر روستا، بازپرس ویژه قتل دادسرای جنایی تهران همراه تیمی از کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی در محل به تحقیق پرداختند. بررسی‌های تخصصی نشان داد به علت نبود حفاظ توری فلزی روی گودال پمپ داخل آب‌نما پیکر دختر کوچولو به داخل پمپ کشیده شده است.‌ همزمان با ادامه تحقیقات درباره این حادثه دلخراش شهرداری منطقه اعلام کرد چند روز قبل از حادثه  ناظر شهرداری به صورت کتبی موضوع نبود حفاظ را به پیمانکار اطلاع داده است.  بدین ترتیب با مشخص شدن علت اصلی مرگ دختر کوچولو تحقیقات از پیمانکار به اتهام قتل غیر عمد آغاز شد و در نخستین گام پیمانکار بازداشت شد.  در حالی که پیمانکار مدعی بود پس از اعلام شهرداری حفاظ را در محل حادثه نصب کرده بود، اما معتادان حفاظ را سرقت کرده‌اند، کارشناسی رسمی دادگستری پس از بررسی‌های تخصصی پیمانکار را در مرگ فاطمه پنج ساله صد درصد مقصر دانست.  در نهایت قاضی مدیر روستا پس از تحقیقات تکمیلی کیفر خواست پرونده را به اتهام قتل شبه عمد صادر کرد. بدین‌ترتیب به زودی پرونده برای صدور رأی به دادگاه کیفری 2 فرستاده می‌شود‌.

 

منبع: جام نیوز
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۶۴۰۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان