//
کدخبر: ۶۳۵۲۰ //

کوهنوردان مشهدی در ارتفاعات اشترانکوه اسیر طوفان شدند/ ۸ نفر همچنان مفقود

رئیس هیات کوهنوردی خراسان رضوی گفت: گروه 15 نفره کوهنوردان مشهدی در مسیر برگشت از ارتقاعات اشترانکوه لرستان گرفتار برف و بوران شدند و طبق اطلاعات رسیده 8 نفر آنان مفقود هستند.

 کوهنوردان مشهدی در ارتفاعات اشترانکوه اسیر طوفان شدند/ 8 نفر همچنان مفقود
به گزارش فرتاک نیوز،

احمد زحمتکش افزود: کوهنوردان مشهدی 14 آذرماه صعود خود به ارتفاعات اشترانکوه را آغاز کردند که در این برنامه سه نفر از آنان به عنوان پشتیبان در ورودی ارتفاعات استقرار یافته و 12 نفربه این ارتفاعات صعود کردند.

 

وی بیان کرد: متاسفانه در مسیر برگشت، کوهنوردان دچار طوفان، برف و بوران شده و مسیر خود را گم کردند که عملیات جستجو از شب گذشته برای نجات این کوهنوردان توسط جمعیت هلال احمر و اورژانس 115 دانشگاه علوم پزشکی لرستان توسط 2 بالگرد آغاز شده و همچنان ادامه دارد.

 

وی خاطر نشان کرد: طبق آخرین اطلاعات رسیده تاکنون چند نفر از کوهنوردان پیدا شده و به بیمارستان منتقل شده اند که حال یک نفر از آنان وخیم است.

 

به گفته وی، هشت نفر از کوهنوردان این تیم نیز همچنان مفقود هستند.

 

این در حالی است که معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی لرستان گفت: یک نفر از کوهنوردان مشهدی نجات یافته که به بیمارستان شهید ولیان الیگودرز منتقل شده اما به دلیل سرمازدگی جان باخته است.

 

دکتر پیمان استرکی افزود: هشت کوهنورد مفقود شده شامل سه زن و پنج مرد هستند و عملیات جستجو برای نجات همه کوهنوردان مشهدی ادامه دارد.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ایرنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۶۳۵۲۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان