//
کدخبر: ۶۱۹۶ //

عوامل مرگ دلخراش دخترک کوهسار در آستانه محاکمه/ پیمانکار پارک به قتل شبه عمد متهم شد

پیمانکاری که در حادثه پارک کوهسار مقصر ۱۰۰درصدی اعلام شده بود، به اتهام قتل شبه‌عمد در دادگاه کیفری محاکمه می‌شود.

عوامل مرگ دلخراش دخترک کوهسار در آستانه محاکمه/ پیمانکار پارک به قتل شبه عمد متهم شد

به گزارش فرتاک نیوز،  چهارم خرداد‌ماه دختربچه 5 ساله‌ای به نام فاطمه برای بازی به پارک کوهسار در منطقه مشیریه رفته بود که به‌دنبال سقوط به حوضچه مقابل آبشار دچار حادثه‌ای هولناک شد. داخل حوضچه پمپ بزرگی بود و به‌دلیل اینکه پمپ‌ حفاظ نداشت، او به داخل پمپ کشیده شده و به طرز هولناکی جان باخت. اینکه پمپ حفاظ نداشت، دلیل اصلی این حادثه بود و پیمانکار اعلام کرد که روز حادثه دریچه آن به‌احتمال زیاد به سرقت رفته بود.

در چنین شرایطی قاضی محسن مدیر روستا، بازپرس شعبه ششم دادسرای جنایی تهران برای پیمانکار قرار میلیونی صادر کرد و با دستور وی تیمی ازکارشناسان تحقیقات خود را در این خصوص آغاز و نظر خود را اعلام کردند. طبق نظریه کارشناسی، علت حادثه نبود حفاظ روی حوضچه بوده که ناظر مقیم شهرداری این موضوع را به پیمانکار اعلام کرده بود و شرکت پیمانکار موظف بود تا تدابیری اتخاذ کند که سارق یا سارقان قادر به سرقت مجدد حفاظ نباشند و یا حداقل با توجه به‌احتمال سرقت،

قبل از روشن کردن پمپ به آنجا رفته و از وجود حفاظ اطمینان حاصل می‌کردند تا حادثه‌ای رخ ندهد. در چنین شرایطی قصورپیمانکار 100درصد اعلام شد و در چنین شرایطی روز گذشته قاضی جنایی برای این پیمانکار به اتهام قتل شبه‌عمد کیفرخواست صادر کرد و پرونده را به دادگاه کیفری 2فرستاد تا وی به‌زودی محاکمه شود.

 

 

منبع: ایران آنلاین
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۶۱۹۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان