//
کدخبر: ۶۰۰۹۸ //
نباید با طرح موضوعات انحرافی امنیت روانی شهروندان را به مخاطره انداخت

غلامرضا امیری: آدرس غلط به مردم ندهید /مدیران دوربینی بهتر است صحنه امداد و نجات را ترک کنند

عضو شورای اسلامی شهر کرمانشاه از مسئولین خواست بحران به وجود آمده را مدیریت کنند و آدرس اشتباهی به مردم ندهند.

غلامرضا امیری: آدرس غلط به مردم ندهید /مدیران دوربینی بهتر است صحنه امداد و نجات را ترک کنند
به گزارش فرتاک نیوز،

،غلامرضا امیری، عضو شورای اسلامی شهر کرمانشاه در گفت و گو با خبرنگار فرتاک نیوز در خصوص وقوع زلزله در استان کرمانشاه و مدیریت بحران گفت: حادثه ایی اتفاق افتاده است و اولین موضوع، برخورد با حادثه و مدیریت نمودن بحران است که الزامات خاص خود را دارد .

 

وی افزود: قدرت و شدت زلزله را نباید فراموش کنیم و بدانیم خونبارترین زلزله سال 2017 از بد حادثه در استان کرمانشاه و سرزمین ایران اتفاق افتاده است و این عمق فاجعه را برای مردم این دیار بیشتر می کند و به شدت نیازمند کمک و حمایت هستند.

 

امیری در ادامه افزود: به افکار عمومی نباید آدرس غلط داد طرح موضوع  مسکن مهر در اولویت نیست همچنان که در یک حادثه رانندگی موضوع کیفیت خوردو ملی و پراید موضوع اصلی نیست بلکه نجات مصدومان و حمایت از بازماندگان اولویت اول است و نباید با طرح موضوعات انحرافی امنیت روانی شهروندان را به مخاطره انداخت .

 

عضو شورای اسلامی شهر کرمانشاه در ادامه گفت: از یاد نبریم  اکثر ساز های روستایی و بخش عظیمی از پیکره شهرها توان ایستادن در مقابل یک زلزله با این شدت و قدرت در سطح 7.3 ریشتر  را ندارند و مبحث امداد و نجات را تبدیل به تسویه حساب سیاسی و جناحی کردن خیانت به مردم نجیب زلزله زده است .

 

37707

 

امیری در ادامه خاطر نشان کرد: مردم هم اکنون در ازگله و مناطق روستایی سرپل ذهاب و قصرشیرین به آب ،غذا و چادر نیاز دارند . این مردم فعلا دنبال مقصر نمی گردنند بهتر است افراد و جریانهای سیاسی پای خود را از این محرکه بیرون بکشند تا مردم و مسئولین مردم باور ، بخشی از رنج های را که به این مردم رفته التیام دهند .

 

وی در پایان سخنان خود گفت: مدیران دوربینی بهتر است صحنه امداد و نجات را ترک کنند تا نهادهای مردمی و مردان و زن ایران زمین ثابت کنند  که کرمانشاه تنها نیست و بنی آدم هنوز اعضای یک پیکرند .

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۶۰۰۹۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان