//
کدخبر: ۵۹۸۸ //

اسلحه کشی و نزاع مسلحانه در مرکز شهر بهبهان

در اتفاقی عجیب در مرکز شهر بهبهان عده ای به نزاع مسلحانه اقدام کردند که نتیجه آن قربانی شدن یک رهگذر و فرار دو عامل درگیری بوده است

اسلحه کشی و نزاع مسلحانه در مرکز شهر بهبهان

به گزارش فرتاک نیوز، فرماندار بهبهان گفت: حوالی ساعت یک بامداد دوشنبه شب ‌درگیری بین چند نفر با اسلحه در پارک خارستان این شهرستان‌، به کشته شدن یک شهروند انجامید.

 صبح امروز در فضاهای مجازی خبری مبنی بر تیراندازی‌‌ مشکوک و  کشته و مجروح شدن شهروند و یک راننده ‌در شهرستان بهبهان منتشر شد.

حسین ملک خدایی فرماندار شهرستان بهبهان ضمن تکذیب شایعات منتشر شده در فضا‌ی مجازی اظهار داشت: حوالی ساعت یک بامداد ‌دو‌شنبه شب درگیری بین چند نفر با اسلحه در پارک خارستان  این شهرستان رخ داد و متاسفانه در این درگیری یک نفر که در واقع رهگذر بود کشته شد.

وی با بیان اینکه  دلیل درگیری تا کنون اختلافات شخصی عنوان شده است، گفت:  یکی از طرفین درگیری نیز مجروح  شده و  نیروهای انتظامی 2 نفر از عوامل درگیری  را بازداشت و آن‌ها را برای ادامه  مراحل قانونی به مراجع قضائی تحویل داد.

فرماندار بهبهان گفت: افراد درگیر شده جوانان یک محله بوده  و دو نفر از خاطیان متواری شده‌اند که نیروهای انتطامی در حال رسیدگی به موضوع و 2 نفر مجرم متواری هستند.

 

منبع: ایران آنلاین
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۵۹۸۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان