//
کدخبر: ۵۸۹۶۱ //

جزئیات حمله مسلحانه به کارمند اداره کار یاسوج

صاحب یکی از شرکت‌های تعاونی‌ استان، در اداره کل تعاون، رفاه و کار اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد به سمت مدیر تعاون این اداره تیراندازی کرد. فرد ضارب بارها در جهت پیگیری کارهای تعاونی به مضروب مراجعه کرده بود.

 جزئیات حمله مسلحانه به کارمند اداره کار یاسوج
به گزارش فرتاک نیوز،

مسئول روابط عمومی اداره تعاون، رفاه و کار اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه ساعاتی پیش یک ارباب رجوع مسلح در اداره کل تعاون، رفاه و کار اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد نسبت به تیراندازی به سمت یک کارمند این اداره اقدام کرد به خبرنگار ما گفت: فردی بنام" ف-م" صاحب یکی از شرکت‌های تعاونی‌ پرورش ماهی در پی اختلاف با شریک خود از چندی پیش، پرونده‌ای در دادگاه داشت.

 

وی ادامه داد: با صدور رای دادگاه به نفع شریک " ف-م" ، وی با مراجعه به اتاق مدیر تعاون قصد جان وی را کرده است.

 

غلامعلی طاعت‌نژاد افزود: فرد ضارب بارها در جهت پیگیری کارهای تعاونی به این کارمند اداره کار مراجعه کرده بود. این فرد با همراه داشتن یک قبضه سلاح کلاشینکف و با روبند وارد اتاق مدیر تعاون کار شد و درخواست کرد خصوصی صحبت کنند و به محض بیرون آوردن اسلحه، کارمند اداره با مقاومت اقدام به بالا بردن لوله اسلحه آن کرده و مانع از تیراندازی شده است.

 

وی اظهار داشت: به جهت درگیری فیزیکی کارمند اداره با فرد ضارب، کارمند اداره کار کهگیلویه و بویراحمد به دلیل اصابت قنداق اسلحه از ناحیه سر مصدوم و در بیمارستان به سر می‌برد و البته حال عمومی وی رضایت بخش است.

 

طاعت‌نژاد عنوان کرد: ضارت توسط عوامل نیروی انتظامی بازداشت شده است و پرونده قضایی در حال پیگیری است.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: جام‌جم آنلاین
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۵۸۹۶۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان