//
کدخبر: ۵۸۶۶۸ //

گروگانگیری شبانه دختر و پسر جوان

پسر جوان و نامزدش که شبانه در تهران ربوده شده و توسط سه مرد به باغی در شمال کشور انتقال یافته بودند، درپی فرار عجیب از اسارتگاه آدم‌ربایان خود را به یک ایستگاه آتش‌نشانی رسانده و کمک خواستند.

گروگانگیری شبانه دختر و پسر جوان
به گزارش فرتاک نیوز،

دختر و پسرکه بشدت مجروح شده بودند پس از انتقال به بیمارستان و درمان مقدماتی به پلیس آگاهی فرستاده شدند تا ماجرای ربوده شدنشان را بازگو کنند.

 

«امیر» به پلیس گفت: «من و نامزدم شبانه سوار بر خودرو پژو در یکی از خیابان‌های شمال تهران در حرکت بودیم که ناگهان خودرویی سد راه ما شد. بعد هم سرنشینانش با زور و تهدید، من و نامزدم را از ماشین بیرون کشیدند و سوار بر خودرویی دیگر به‌سرعت حرکت کردند. در حال خروج از شهر هر چه علت را پرسیدم جوابی ندادند و فقط تهدیدمان کردند که اگر حرفی بزنیم زنده نخواهیم ماند. آنها ما را از تهران به باغی در یکی از شهرستان‌های اطراف تهران انتقال دادند و در آنجا به‌شدت کتکمان زدند.

 

بعد هم ما را سوار خودروی دیگری کردند و به باغی در یکی از شهرهای شمالی انتقال دادند. زمانی که آنها ما را مورد ضرب و شتم قرار دادند به آنها گفتم دست نامزدم شکسته است ولی آنها به درخواست‌ها و التماس‌های ما توجهی نکردند. دقایقی بعد و به دلیل اینکه آنها تمام شب را بیداربودند از خستگی خوابشان برد و من و نامزدم در فرصتی مناسب دست‌هایمان را باز کردیم و از باغی که نمی‌دانستیم در کدام یک از شهرهای شمال است، فرار کردیم. از شانس ما یک ایستگاه آتش‌نشانی در کنار همان باغ بود و خیلی سریع از آتش‌نشانان کمک خواستیم و آنها هم ما را به پلیس معرفی کردند.»

 

با توجه به اینکه آدم‌ربایی در تهران انجام شده بود، پرونده به پایتخت ارجاع شد. در ادامه تحقیقات «امیر» گفت: «آدم‌ربایان از من می‌خواستند به دادسرا بروم و در مورد شکایتی درباره پرونده اختلاف مالی رضایت بدهم. مدتی قبل من با مرد جوانی به نام شایان اختلاف مالی پیدا کردم و هر بار که از او می‌خواستم پولم را برگرداند بهانه می‌آورد. تا اینکه شایان یک بار به بهانه صحبت در مورد بدهی‌اش مرا به محل خلوتی کشاند و به‌شدت کتکم زد. من هم از شایان شکایت کردم و پرونده‌ای در این خصوص تشکیل شد. مطمئنم یکی از مردهایی که ما را دزدیده بود برادر شایان است. آنها می‌خواستند با این کار از شکایتم صرفنظر کنم.»

 

پس از اظهارات دختر و پسر جوان، تیمی از کارآگاهان پلیس تهران برای دستگیری عاملان آدم‌ربایی وارد عمل شدند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ایران
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۵۸۶۶۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان