//
کدخبر: ۵۸۵۴۵ //

آزار شیطانی ۴ نماینده زن مجلس توسط نمایندگان مرد

چهار نماینده زن کنگره در گفتگو با آسوشیتد پرس اعلام کردند هدف آزار و اذیت همکاران مرد خود قرار گرفته‌اند.

 آزار شیطانی 4 نماینده زن مجلس توسط نمایندگان مرد
به گزارش فرتاک نیوز،

 در شرایطی که این روز‌ها گزارش‌هایی درباره آزار و اذیت زنان فعال در بخش فیلم سازی، تجارت و رسانه در آمریکا منتشر می‌شود چهار نماینده زن کنگره نیز در گفتگو با خبرگزاری آسوشیتدپرس اعلام کردند هدف آزار و اذیت و اظهارات خصمانه همکاران مرد خود در کنگره قرار گرفته اند.

 

بر اساس گزارش آسوشیتد پرس، این اتفاقات سال‌ها و یا دهه‌ها قبل زمانی که این زنان قانون گذار سن کمتری داشتند و به نوعی تازه وارد محسوب می‌شدند، روی داده است. این اتفاقات شامل مواردی از قبیل: اظهارنظر‌های انفرادی در جریان جلسات کنگره، نگاه‌ها و اشاره‌های وسوسه آمیز، بیان سخنان غیرمودبانه و حتی لمس کردن است. در حالی که این روز‌ها بحث درباره آزار و اذیت جنسی و نابرابری‌های جنسیتی در محیط کار به موضوع روز در آمریکا تبدیل شده است، اظهارات این گروه از زنان عضو کنگره آمریکا نشان می‌دهد هیچ زنی حتی در بالاترین بخش‌های حکومتی این کشور نیز ایمن نیستند.

 

افشاگری‌های اخیر رسانه‌های آمریکا درباره هاروی واینستین، تهیه کننده مطرح هالیوود، نشان می‌دهد او زنان را هدف اقدامات سوء خود قرار داده است. همچنین کارکنان کنونی و سابق کنگره نیز درباره آزار و اذیت به دست نمایندگان و دستیاران آن‌ها صحبت کرده اند. این گزارش‌ها که در واشنگتن پست و برخی رسانه‌های دیگر منتشر شد، بیانگر این است که در کنگره، آموزش و الزام خاصی در زمینه رسیدگی به بحث آزار و اذیت جنسی وجود ندارد.

 

اظهارات این چهار نماینده زن نیز نشان می‌دهد که فضای مردانه حاکم بر کنگره به نمایندگان مرد اجازه می‌دهد نه تنها کارکنان این نهاد بلکه همکاران خود را نیز هدف اقدامات غیراخلاقی خود قرار دهند.

 

این زنان از افشای هویت مردانی که این اقدامات را درباره آن‌ها مرتکب شده اند، خودداری کردند اما تصریح کردند دست‌کم دو نفر از این مردان هنوز هم عضو کنگره هستند.

 

زنان در کنگره آمریکا در معرض نابرابری‌های جنسیتی نیز قرار دارند به گونه‌ای که تنها بیست درصد اعضای مجلس نمایندگان و سنا را زنان تشکیل می‌دهند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: رکنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۵۸۵۴۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان