//
کدخبر: ۵۸۱۰۲ //

پرونده سیاه مربی اسکیت‌باز در یزد / او کودکان را آزار می داد

رئیس فدراسیون اسکیت از پیگیری موضوع تعرض به چند کودک اسکیت‌باز در استان یزد از طریق حراست وزارت ورزش و جوانان خبر داد.

پرونده سیاه مربی اسکیت‌باز در یزد / او کودکان را آزار می داد
به گزارش فرتاک نیوز،

ورزش کشور با اتفاقی تلخ و هشدار دهنده مواجه شده که خانواده‌ها باید از این پس با دقت بیشتری به انتخاب یک مربی بپردازند.

 

در استان یزد، یک فرد که کارت مربیگری در رشته اسکیت هم نداشته، اقدام به برگزاری کلاس آموزشی در این رشته برای کودکان زیر 8 سال کرده است.

 

این فرد گفته می‌شود به تعدادی از این کودکان تعرض کرده که این موضوع هم اکنون در محاکم قضایی طرح و پیگیری می‌شود.

 

بهمن محمدرضایی، رئیس فدراسیون اسکیت در این باره اظهار داشت: ما هم این موضوع را شنیده‌ایم، اما چون خبر از منبع موثقی به دستمان نرسیده، موضوع تعرض را نه تایید می‌کنم و نه تکذیب، اما می‌توانم بگویم که این فرد اقدام به کلاهبرداری کرده و موضوع در حراست وزارت ورزش و همچنین حراست اداره کل ورزش و جوانان استان یزد در حال رسیدگی است.

 

وی افزود: ما خودمان هم از این فرد شاکی هستیم. من به صادق طهماسبی، رئیس هیئت یزد گفته‌ام که در بازگشت به این شهر به سرعت طرح دعوی کند. ما 5 هزار مربی اسکیت در کشور داریم که همگی آنها اصل مهم و اول یعنی رعایت اخلاق را در دستور کار خود قرار داده‌اند.

 

رئیس فدراسیون اسکیت ادامه داد: این فرد سال 90 در یک دوره مربیگری درجه 3 شرکت کرده بود، اما به دلیل نقص مدارک، هرگز برایش کارت مربیگری صادر نشد و این شرایط کماکان ادامه دارد. او همچنین از اهالی یزد نیست و از استان دیگری به اینجا آمده است. با توجه به اینکه او فردی مورد تایید از سوی هیئت اسکیت یزد و اداره کل ورزش این استان نبوده، در نتیجه فضای رسمی نیز در اختیارش قرار نگرفته بود و او در یک پارک در ورودی شهر اقدام به برگزاری کلاس و البته کارهایی از قبیل سوء استفاده‌های جنسی، غیر جنسی و نقدی کرده است.

 

طهماسبی، رئیس هیئت اسکیت یزد هم در این باره گفت: این فرد غیر بومی است و در پارک و زمین‌های متفرقه اقدام به تمرین دادن کودکان کرده است. او همچنین یک فروشگاه لوازم ورزشی داشته که در آن لوازم مورد نیاز برای اسکیت را به چند برابر قیمت به خانواده‌ها فروخته است.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: رکنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۵۸۱۰۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان