//
کدخبر: ۵۷۶۲۷ //

پالایشگاه نفت تهران آتش گرفت

بنا بر اخبار رسیده دقایقی پیش و به دنبال انفجاری که در یکی از بخش های پالایشگاه نفت تهران رخ داد، متأسفانه ۷ نفر از کارگران این مجموعه در دم جان خود را از دست دادند.

پالایشگاه نفت تهران آتش گرفت
به گزارش فرتاک نیوز،

 بنا بر اخبار رسیده دقایقی پیش و به دنبال انفجاری که در یکی از بخش های پالایشگاه نفت تهران رخ داد، متأسفانه 7 نفر از کارگران این مجموعه در دم جان خود را از دست دادند. حداقل 3 کارگر دیگر نیز به شدت آسیب دیده اند که عملیات درمانی و مراقبت های ویژه برای آنها آغاز شده است.

 

بر اساس این گزارش، یکی از واحدهای پالایشگاه نفت تهران بعد از ظهر جمعه دچارحریق  شد؛ آتشی که خیلی زود خسارت های مادی و جانی آن مشخص شد و بر اساس اخبار رسیده دست کم جان 7 نفر از هموطنانمان را گرفت.

 

مسئول واحد آتش نشانی شهرداری باقرشهر در این خصوص گفت: حدود ساعت 16 وقوع آتش سوزی در یکی از واحدهای پالایشگاه نفت تهران به آتش نشانی باقرشهر اعلام شد.

 

ابوالفضل رضایی ادامه داد: به محض این که زنگ وقوع حریق در این واحد آتش نشانی به صدا در آمد و آتش نشانان در حال خروج برای اطفاء حریق بودند، تماسی از پالایشگاه نفت گرفته و از اطفاء حریق خبر داده شد.

 

وی گفت: در میان  افراد حاضر در محل، در اثر این حادثه 10 نفر کشته و زخمی شدند که هویت 2 نفر از کشته شدگان مشخص شده و ساکن باقرشهر بودند.

 

علت اولیه این آتش سوزی نشتی مواد آتش زا در یکی از واحدهای تقطیر اعلام شده است، اما هنوز هیچ منبع رسمی این علت را تایید نکرده و علت دقیق پس از بررسی کارشناسان اعلام خواهد شد.

 

 طبق اخبار رسیده، گویا اکثر مجروحان و فوت شدگان حادثه امروز از کارگران فصلی (اورحال) استان ایلام( ساکن باقرشهر) بخش تعمیرات و نگهداری بودند که به صورت فصلی به کار در پالایشگاه مشغول بودند.

 

 یکی از شاهدان عینی که از نزدیک در محل حادضه حضور داشته است، در گفتگو با خبرنگار «باقرشهرخبر» اظهار داشت: متاسفانه تعداد زیادی از مجروحان و کشته شدگان در زمان حادثه بالای برج ( برج تقطیر) بوده اند و متاسفانه حادثه به قدری سریع رخ داد که اجازه عکس العمل به موقع را از بسیاری از افراد گرفت و متاسفانه باعث سوختگی کامل آن ها شد.

 

 یکی از مجروحان هم برای نجات از سوختگی خود را به پائین برج پرت کرد که حال بسیار وخیمی دارد.

گفتنی است، پالایشگاه نفت تهران در جاده قدیم قم و نرسیده به باقرشهر واقع شده است.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: تسنیم
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۵۷۶۲۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان