//
کدخبر: ۵۶۱۵ //

دستگیری عامل انتشار پایان‌نامه‌های دانشگاهی

رئیس پلیس فتا تهران بزرگ از شناسایی و دستگیری فردی که اقدام به انتشار مقاله‌ها و پایان‌نامه‌های دانشگاهی در سایت خود می‌نمود خبر داد.

دستگیری عامل انتشار پایان‌نامه‌های دانشگاهی

به گزارش فرتاک نیوز ، سرهنگ کاکوان در این باره گفت: شخصی با طرح شکایتی به این پلیس مراجعه، بیان نمود فردی ناشناس اقدام به انتشار و فروش پایان‌نامه اینجانب در فضای مجازی بدون اجازه نموده است. شاکی افزود وی با درج مقاله و پایان‌نامه‌های مختلف در سایت‌ها و شبکه‌های اجتماعی اقدام به این عمل می‌نماید.

 

 این مقام انتظامی افزود: در این خصوص با اقدامات فنی و پلیسی و بررسی‌های لازم  صاحب وب سایت شناسایی شد لذا متهم طی هماهنگی با مقام محترم قضایی احضار و از تحقیقات به عمل آمده با توجه به ادله مستندات موجود به عمل خود معترف گردید و انگیزه از کار خود را کسب درآمد بیان نمود بدین وسیله پرونده تکمیلا به همراه متهم به دادسرا ارسال گردید.

 

براساس گزارش پلیس فتا، سرهنگ کاکوان در پایان به شهروندان هشدار داد: که هیچگاه به سایت‌ها و صفحه‌های شبکه‌های اجتماعی مبنی بر اینکه در قبال بارگذاری مقاله‌ها و پایان‌نامه‌های علمی‌تان یک سری خدمات به شما بدهند هشیار بوده و اطلاعات شخصی و خصوصی‌تان را در سایت‌ها غیر معتبر بارگذاری ننمایید و در صورت مشاهده موارد مشکوک از طریق سایت پلیس فتا به نشانی www.cyberpolice.ir قسمت ثبت گزارشات مردمی اعلامم نمایید.

 

منبع: ايسنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۵۶۱۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان