//
کدخبر: ۵۳۵۱۲ //

اختلاف ۴۰ هزارتومانی به جنایت ختم شد!

مرد جوان که برای دریافت پول به خانه خواهرش رفته بود، زمانی که با مقاومت شوهر خواهرش مواجه شد دست به جنایت زد. متهم که به خاطر 40 هزار تومان دست به این قتل زده بود در کمتر از یک ساعت توسط کارآگاهان جنایی دستگیر شد.

اختلاف 40 هزارتومانی به جنایت ختم شد!
به گزارش فرتاک نیوز،

شامگاه 24 شهریور امسال صدای فریاد‌های زن جوان در یکی از خانه‌های حاشیه‌نشین شهر اهواز، اهالی محل را به خیابان کشاند. زن جوان فریاد می‌زد و از مردم کمک می‌خواست تا شوهرش را به بیمارستان منتقل کنند.

 

بلافاصله موضوع به اورژانس و پلیس اعلام شد، اما قبل از رسیدن اورژانس مرد جوان تسلیم مرگ شد و با مرگ او کارآگاهان پلیس آگاهی استان خوزستان وارد عمل شده و تحقیقات را آغاز کردند.

 

در بررسی‌های اولیه تنها شاهد جنایت که همسر مقتول بود به پلیس گفت: لحظاتی قبل برادرم به خانه‌مان آمد. نمی‌دانم بین آنها چه اتفاقی افتاد که ناگهان صدای داد و فریادشان بلند شد و بعد از آن هم برادرم از شدت عصبانیت چاقو میوه خوری را برداشت و به همسرم چند ضربه زد و از محل متواری شد.

 

با مشخص شدن هویت متهم فراری، بلافاصله مشخصات او به تمامی واحدهای گشت اعلام و کارآگاهان جنایی خوزستان موفق شدند مرد جوان را در کمتر از یک ساعت پس از جنایت دستگیر کنند. بررسی‌های اولیه نشان می‌داد مقتول و عامل این جنایت در دام مواد گرفتار شده‌اند.

 

متهم جوان که خود را در دام پلیس می‌دید به قتل دامادشان اعتراف کرد و گفت: برای گرفتن 40 هزار تومان پول به خانه خواهرم رفتم. هر چقدر به دامادمان اصرار کردم او گفت پول ندارد و من که بشدت عصبانی شده بودم ناگهان دست به چاقو شدم و با زدن چند ضربه به او از محل فرار کردم.

 

سردار عباس‌زاده، فرمانده انتظامی استان خوزستان در این رابطه گفت: با اعتراف متهم به جنایت 40 هزار تومانی او با قرار بازداشت موقت روانه بازداشتگاه شد.

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۵۳۵۱۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان