//
کدخبر: ۵۳۱۱ //

اقدامات ۹۰ روزه روانشناسی برای آتش‌نشانان و خانواده‌های آنان

مدیرعامل بنیاد پیشگیری و ارتقای سلامت دنیای آینده از خدمات حمایتهای روانی برای آتش‌نشانان آسیب دیده و خانواده‌های آنان خبر داد و گفت: این خدمات به مدت ۹۰ روز انجام می‌گیرد.

اقدامات ۹۰ روزه روانشناسی برای آتش‌نشانان و خانواده‌های آنان

 

به گزارش فرتاک نیوز  :ابراهیم نیک آیین در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران تسنیم «پویا» درباره جزییات برنامه‌های روانکاوی برای آتش‌نشانان آسیب دیده و  خانواده‌های داغداران اظهار کرد: کمیته‌ای با عنوان ترویج فعالیتهای داوطلبانه روان متشکل از انجمن روانشناسان، انجمن مشاوران، بنیاد پیشگیری و مرکز مشاوره بهزیستی فعالیتهایی را به‌منظور خدمات دهی به آتش‌نشانان و خانواده‌های داغدیده از حادثه پلاسکو، آغاز کرده است.

وی ادامه داد: این کمیته که فعالیتهای خود را در روزهای گذشته آغاز کرده قرار است تا در ایستگاههای آتش‌نشانی که در حادثه پلاسکو شرکت داشتند حضور پیدا کند و به آتش‌نشانان خدمات روانشناسی ارائه کند.

مدیرعامل بنیاد پیشگیری و ارتقای سلامت دنیای آینده تصریح کرد: این خدمات روان درمانی و روانشناسی نه تنها به آتش‌نشانان بلکه به خانواده‌های داغدیدگان این سانحه تلخ انجام می‌گیرد و برنامه‌ریزی انجام شده 90 جلسه‌ای خواهد بود.

به گفته نیک آیین تاکنون 60 مرکز مشاوره به همراه  800 نفر از مشاوران و روانپزشکان در این طرح اعلام آمادگی کرده‌اند.

 

منبع: تسنیم
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۵۳۱۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان