//
کدخبر: ۵۰۶۵۶ //
معاون اجتماعی پلیس استان کرمانشاه خبر داد:

دستگیری عوامل تیراندازی در کرمانشاه

معاون اجتماعی پلیس استان کرمانشاه اعلام کرد که 6 نفر از عوامل تیراندازی در میدان شهدا و خیابان شهدای رحمان پور (کوچه ثبت) دستگیر شدند.

دستگیری عوامل تیراندازی در کرمانشاه
به گزارش فرتاک نیوز،

سرهنگ محمدرضا آمویی اظهار کرد: هفته گذشته دو نفر به دلیل اختلافات شخصی به درب منزل یکی از شهروندان مراجعه و اقدام به تیراندازی کردند که در پی آن یک نفر مجروح شد.

 

این مقام انتظامی افزود: این دو نفر پس از متواری شدن توسط ماموران کلانتری 18 سجادیه در اقدامی سریع و به موقع دستگیر و از آنان یک قبضه سلاح گرم کشف شد.

 

سرهنگ آمویی تصریح کرد: دیگر عوامل مربوط به این اختلاف شخصی در کوچه شهدای رحمان پور (کوچه ثبت) با یکدیگر درگیر شدند و اقدام به تیراندازی کردند که در این حادثه یک نفر مصدوم شد.

 

وی گفت: عوامل دخیل در کوچه ثبت پیش از حضور ماموران از محل متواری شده و بار دیگر در حوالی میدان شهدا اقدام به تیراندازی کردند که در نتیجه آن چهار نفر از منازعان مجروح شدند.

 

معاون اجتماعی پلیس کرمانشاه اعلام کرد: در نهایت با تلاش و پیگیری سریع پلیس این شهرستان، هنجار شکنان توسط ماموران کلانتری 18 سجادیه در اطراف میدان شهدا دستگیر شدند.

 

سرهنگ آمویی با بیان اینکه تا کنون شش نفر در ارتباط با این پرونده دستگیر شده اند، گفت: اقدامات اطلاعاتی و عملیاتی به منظور دستگیری دیگر عوامل دخیل در این پرونده همچنان ادامه دارد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: برنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۵۰۶۵۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان