//
کدخبر: ۵۰۳۹۰ //

کشف خونین محموله عظیم مواد مخدر در بردسیر / الف.ز کشته شد

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان بردسیر از کشف یک تن و ۴۷۰ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک در حوالی روستای غبیرا از توابع بخش گلزار بردسیر خبر داد و گفت:در این رابطه یکی از اشرار مسلح به هلاکت ودوتن دیگربه شدت زخمی شده اند.

 کشف خونین محموله عظیم مواد مخدر در بردسیر / الف.ز کشته شد
به گزارش فرتاک نیوز،

محمد امین نخعی، دادستان عمومی و انقلاب شهرستان بردسیر در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت:حسب کسب گزارشی مبنی بر انتقال یک محموله سنگین مواد مخدر از پهنای جغرافیایی استان، ساعت ۲۲:۳۰۰ شامگاه گذشته با دستور دادستانی ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر بردسیر اقدام به ایجاد ایست وبازرسی در مسیر عبور اشرار می‌نمایند.

 

وی ادامه داد:در نهایت ساعت ۲۳:۳۰ شامگاه گذشته قاچاقچیان در کمین ماموران پلیس قرار می‌گیرند وپس از یک درگیری مسلحانه یکی از اشرار مسلح به نام (الف. ز) در دم به هلاکت می‌رسد و خودروی حامل مواد متوقف می‌شود.

 

نخعی خاطرنشان ساخت:با توجه به تاریکی شب و موقعیت خاص جغرافیایی منطقه عملیات شناسایی ودستگیری سایر اشرار ادامه داشت تا اینکه صبح امروز دو تن دیگر از اشرار در حالی که به شدت مجروح شده بودند دستگیر وبلافاصله به بیمارستان منتقل شده اند.

 

 این مقام قضائی عنوان کرد:در این عملیات یک قبضه اسلحه جنگی کلاشینکف، یک قبضه اسلحه کت کمری،۷ تیغه خشاب کلاشینکف به همراه یک دستگاه خودروی تویوتا هایلوکس ۲۷۰۰ و مقادیری مهمات دیگر کشف و ضبط شده است.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: رکنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۵۰۳۹۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان