//
کدخبر: ۴۹۸۹ //

آسمانی‌ها آن روز "هوایی" شده بودند!

انتظار تلخ به پایان رسید و شهیدان سرفرازمان بازگشتند و این صحنه ها چقدر در قاموس این سرزمین آشناست و اکنون با سینه هایی سرشار از تاثر این مردان آسمانی را راهی خواهیم کرد. این ضایعه را بار دیگر به خود، هموطنان عزیز و خانواده های آن سلحشوران تسلیت و تعزیت می گوییم.

 آسمانی‌ها آن روز "هوایی" شده بودند!

 

به گزارش فرتاک نیوز و به نقل از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس،  درپی کشف پیکر آتش نشانان ایثار گرمان و حامد هوایی عزیز، دانشجوی مرکز علمی کاربردی پرسپولیس، باشگاه پرسپولیس پیامی را به شرح زیر صادر کرد؛

باور آنچه روی داد دشوار است، اما از تقدیر الهی گریزی نیست. آن ها جمعی از شایسته ترین مردمان این سرزمین بودند که با پرواز خویش به یادمان آوردند آدمی این مخلوق برگزیده خداوند متعال چقدر می تواند ارزشمند باشد. آوازه حماسه، غیرت و ایثار این شهیدان عالم گیر شد تا مایه غرور سرزمین خویش باشند و آثار حضور آن ها را در کوی و برزن بر قلب های مردم چه زیبا نظاره گر هستیم. حالا دیگر نمی توان گفت آنها تنها برای نجات جان دیگران، جان شیرین خویش را تقدیم کردند. امروز سفر آن ها به سوی عرش الهی ناجی ارزش هایی شده است که گویی برای احیای آن ها دنبال بهانه ای بودیم. بهانه ای از جنس روزهای دفاع مقدس از این آب و خاک و آیین یا از همان جنس فدا شدن برای انسانیت در هر جای این کره خاکی. هر جا که حرمی از عشق بنا باشد. بهانه ای برای مهربان تر بودن با خودمان و مردمی که از جنس حماسه هستند. این ایثار و از خود گذشتن در سخت ترین روزهای این سرزمین، بدیع ترین و زیباترین لحظه ها را ثبت کرده اند. گویی این جان فشانان مانند دیگر هم مسلکان خویش، آن روز ماموریتی فارغ از خاموش کردن آتش داشتند. مردان آسمانی آن روز همه هوایی شده بودند و این را در آن لحظه که از حامد هوایی می نوشتیم باور کردیم. دلشان هوایی شده بود که بروند ولی نه رفتنی که بی ثمر باشد. آن ها این بار آتشی بر پا کردند که شاید فرصتی باشد برای این که زشتی ها را به آن بسپاریم که تقدیس شوند. جان هایمان را آتش زدند و کو آتش نشانی که این آتش را فرو نشاند؟

باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس، ضمن تسلیت و تعزیت به خانواده محترم داغ دیدگان به ویژه دانشجوی فداکار مرکز علمی کاربردی پرسپولیس، آتش نشان شهید "حامد هوایی" و مردم شریف ایران و مجموعه آتش نشانی،  از درگاه خداوند منان برای این قهرمانان ایثارگر، رحمت بی کران و برای خانواده این عزیزان صبر و بردباری مسالت دارد. باشد که آتش عشق همه شهیدان ، چراغ راه ما باشد و این آتش هیچ گاه خاموشی نگیرد.

 

 

منبع: برنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۹۸۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان