//
کدخبر: ۴۹۱۹۳ //

شکارچی پیرمردهای پولدار شکار پلیس شد!

نوجوان تبهکار که با همدستی دوست جوانش و تحت عنوان مسافرکش، به شکار مردهای سالخورده درپایتخت پرداخته و پس از سرقت پول‌ها و اشیای قیمتی شان، آنها را در محل خلوتی از خودرو بیرون می‌انداختند با ردیابی‌های پلیسی دستگیرشدند.

شکارچی پیرمردهای پولدار شکار پلیس شد!
به گزارش فرتاک نیوز،

رضا- 19 ساله -در بازجویی‌ها به پلیس گفت: «همراه دوستم سواربر خودرو شخصی‌ام در شمال شهر بویژه محله‌های تجریش و نیاوران می‌چرخیدیم و پس از زاغ زنی و شناسایی افراد سالخورده و خوش تیپ، آنها را سوارکرده و در فرصتی مناسب نقشه سرقت هایمان را اجرا می‌کردیم.

 

شیوه ما به این شکل بود که وقتی طعمه مورد نظر سوار می‌شد من یک سرنگ حاوی روغن را نشانش می‌دادم و تهدیدش می‌کردم با تزریق این سرنگ خیلی سریع بیهوش‌اش خواهم کرد. بعد هم با این تهدید تمام اشیای با ارزش و پول‌های نقد را گرفته و در میانه راه، آنها را به بیرون از خودرو پرتاب می‌کردیم.این سارق نوجوان با اعتراف به سرقت از 35 مرد سالخورده با همدستی دوستش گفت: سعی می‌کردیم طعمه هایمان را از میان مردان سن بالا و خوش تیپ که مشخص بود پولدار هستند، انتخاب کنیم.وی اعتراف کرد که هشت بار تاکنون به جرم زورگیری، سرقت و کیف قاپی دستگیرشده و نخستین بار هم در 13 سالگی به جرم سرقت و خرید مواد مخدر دستگیر شده است.وی که معتاد به شیشه است، گفت: «من مجبور بودم سرقت کنم. وقتی اعتیاد‌ داری و بیکار هستی، مجبور می‌شوی دست به سرقت و هر کاری بزنی.»همدست رباینده مردان سالخورده نیز تحت بازجویی قرار دارد.

 

منبع: رکنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۹۱۹۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان