//
کدخبر: ۴۶۴۰۶ //

دست زیر دامن بردن همان و ..../ بازیگر زن به خدمت مرد کلاش رسید +عکس

دادگاه ادعای غرامت سه میلیون دلاری علیه «تیلور سوئیفت» را رد کرد

به گزارش فرتاک نیوز،

قاضی دادگاه فدرال کلرادو شکایت مجری برکنار شده رادیو از تیلور سویفت، خواننده پرآوازه را رد کرد و به این ترتیب خانم سویفت نباید سه میلیون دلار غرامت بدهد.

 

هفته پیش پرونده شکایت «دیوید مولر» به جریان افتاد. چهارسال پیش در پشت صحنه کنسرت تیلور سویفت مولر با او عکس گرفت و بعد این خواننده ادعا کرد مولر هنگام گرفتن عکس، دستش را زیر دامن او برده و بدن او را لمس کرد. آن زمان سوییفت و تیمش به جای پلیس با رئیس مولر تماس گرفتند و او هم این مجری را اخراج کرد. بعد از این بود که مولر ادعای غرامت سه میلیون دلار از سویفت کرد.

 

 

بنا به گزارش خبرگزاری‌ها، قاضی دادگاه فدرال ایالت کلرادو روز جمعه در پی شهادت محافظ «تیلور سوئیفت» و شهود دیگر، که ادعای تیلور سوئیفت را تایید کردند، اعلام کرد که شکایت «دیوید مولر»‌ مجری و دی جی سابق رادیو KYGO شهر دن‌ور از «تیلور سوئیفت»‌ مبنای قانونی ندارد.

 

مولر که اتهام دستمالی تیلور سوئیفت را انکار می‌کرد، شکایتی علیه وی تنظیم کرد و به خاطر اخراج خود از رادیو و از دادن فرصت‌های دیگر اشتغال، تا سه میلیون دلار خسارت مطالبه کرد. در واکنش به این شکایت، خانم سوئیفت دادخواستی از طریق مادر خود علیه «مالر» تنظیم کرد و به طور نمادین یک دلار خسارت درخواست کرد و گفت هدفش از شکایت، درس عبرت گرفتن بقیه و حفظ امنیت زنان بوده است.

 

خانم «سوئیفت» شخصا در جایگاه شهود دادگاه حضور یافت و در پاسخ به استنطاق بی‌ادبانه وکیل «مولر»، جواب‌های دندان‌شکن و صریح تحویل داد، که بلافاصله او را به صدای زنان سراسر دنیا که از دست‌درازی‌های جنسی مردان، شاکی هستند، تبدیل کرد.

 

محافظ سابق «تیلور سوئیفت»‌ در جایگاه شهود قرار گرفت و گفت شخصا شاهد «تعرض» مولر به «تیلور سوئیفت» بوده است.

 

مولر، بعد از انکار کامل حادثه،‌ در مصاحبه‌ای احتمال داد که سهوا ممکن است دست او به جایی که نباید برخورد کرده باشد. پایگاه خبری جنجالی TMZ یکی از عکس‌های این صحنه را منتشر کرد که در آن، سوئیفت خود را به دوست دختر «مولر»‌ نزدیک کرده، تا از مولر در حد ممکن فاصله بگیرد،‌ اما دست مولر آشکارا پشت اندام سوئیفت از نظر پنهان است.

 

نمی توان تاثیر مستقیم و غیرمستقیم پوشش نامناسب زنان در رفتار ناگهانی مردان را نادیده گرفت اما فمنیست ها و مدعیان حقوق زن نمی خواهند این واقعیت را بپذیرند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۶۴۰۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان