//
کدخبر: ۴۵۸۸۵ //

ناگفته های شوم ۳ دختر از باغ ویلای پسر پولدار یک برج ساز تهرانی + عکس

دختران جوان با دیدن عکس های مرد جوان که در کنار خودروی لوکس بود، فریب درخواست خواستگاری مرد برج ساز را می خوردند و در یک نقشه شوم اسیر خواسته سیاه وی می شدند.

ناگفته های شوم 3 دختر از باغ ویلای پسر پولدار یک برج ساز تهرانی + عکس
به گزارش فرتاک نیوز،

مرد جوان پس از دستگیری ادعا کرد که شکایت دختران به خاطر جواب منفی به خواستگاری آنها است و هیچ نقشه شومی در کار نبوده است.

 

اوایل امسال دختر دم بختی به ‏اداره پلیس رفت و عنوان کرد که ‏در دام خواستگار فریبکارش ‏گرفتار شده است.

 

وی در توضیح ‏ماجرا ‏گفت: مدتی قبل در تلگرام Telegram ‏پسرجوانی برایم پیام فرستاد. می ‏گفت در یکی از گروه های ‏تلگرامی با دیدن عکس پروفایلم از ‏من ‏خوشش آمده و برایم پیام ‏فرستاده است.

 

او خودش را اشکان ‏معرفی کرد و مدعی شد که من شبیه ‏یکی از بازیگران موردعلاقه اش هستم. پیامش باعث شد که ‏وسوسه شوم و با او چت کنم اما ‏نمی دانستم او نقشه شومی در سر ‏دارد.

 

وی ادامه داد: عکس پروفایل ‏‏اشکان در تلگرامش به نظر می ‏رسید که پولدار است چرا که تمام ‏لباس هایش مارک بود و کنار ‏خودروی بی ام و گرانقیمتی عکس ‏‏انداخته بود که مدعی بود خودرو ‏را پدرش مدتی قبل به عنوان ‏هدیه برای جشن تولدش خریده ‏است. ارتباط من و اشکان ادامه ‏‏داشت تا اینکه با هم قرار ‏گذاشتیم و یکدیگر را ملاقات ‏کردیم.

 

حرفهایش حقیقت داشت و او با ‏خودروی بی ام و گرانقیمت در ‏محل قرار ‏حاضر شد و سرتا پا ‏مارک پوشیده بود از لباسش ‏گرفته تا ساعت 20میلیونی اش . ‏

 

وی ادامه داد: اشکان در جلسه ‏اول از من ‏خواستگاری کرد و گفت ‏نیتش فقط ازدواج است. می گفت ‏به دنبال دختری می گردد که به ‏خاطر پولش با او ازدواج نکند و ‏فقط ‏عاشقش باشد. طوری صحبت ‏می کرد که من اصلا به او مشکوک ‏نشدم.

 

نقشه شیطانی

دختر جوان مدتی به ‏ارتباطش با جوان بی ام و سوار ‏‏ادامه داد به خیال اینکه مرد رویاهایش را پیدا کرده و قرار است در کنار او به آنچه در زندگی آرزو داشته برسد. او اما خبر نداشت که خواستگارش در آخرین قرار ‏نقشه شومی در سر دارد.

 

شاکی ‏ادامه می دهد: در آخرین قرار ‏سوار خودروی اشکان شدم، قرار ‏‏بود در خیابان چرخی بزنیم اما ‏ناگهان اشکان تغییر مسیر داد و ‏به سمت اطراف تهران رفت. می ‏گفت بادوستش قرار دارد اما او ‏‏ناگهان وارد ویلایی مجلل در ‏حاشیه تهران شد.

 

می گفت ویلای ‏پدری اش است و تا لحظاتی بعد ‏یکی از دوستانش می خواهد پولی ‏‏که از او قرض گرفته را برایش ‏بیاورد. وی گفت: دقایقی بعد ‏دوستش رسید و آنها با تهدید مرا ‏در یکی از اتاق های ویلا زندانی ‏‏کردند. وقتی التماس کردم که ‏رهایم کنند، اشکان مرا به ‏بادکتک گرفت و با تهدید هردو به ‏من تجاوز Rape کردند. پس از آن به زور ‏مرا ‏سوار ماشین کرده و در حاشیه ‏جاده رهایم کردند.‏

 

شروع تحقیقات

وقتی این شکایت مطرح ‏شد،‌ماموران اداره شانزدهم پلیس ‏آگاهی تهران به دستور قاضی آرش ‏سیفی بازپرس شعبه چهارم دادسرای جنایی پایتخت تحقیقات خود را شروع ‏کردند. ‏همچنان که جست و جو ‏برای به دام انداختن اشکان ادامه ‏داشت، دو شکایت مشابه دیگر از ‏خواستگار بی ام وسوار پیش روی ‏تیم ‏تحقیق قرار گرفت. دو دختر ‏دم بخت دیگر همانند نخستین ‏شاکی در دام تلگرامی پسرشیک ‏پوش گرفتار شده و او با کشاندن ‏طعمه ‏هایش به باغ ویلایی در ‏اطراف تهران، هردو را قربانی ‏نقشه شیطانی خود کرده بود. ‏

 

من بی گناهم

کارآگاهان وقتی پی بردند که ‏خواستگار بی ام و سوار به صورت ‏سریالی طعمه هایش را به دام می ‏اندازد با کمک آنها و انجام ‏‏اقدامات اطلاعاتی مدتی قبل ‏وی را درشمال تهران دستگیر ‏کردند. او که برج ساز است و به ‏همراه پدرش کار می کند اصرار ‏‏داشت که بی گناه است. او حتی ‏در مواجه حضوری با شاکیان باز ‏هم جرم Crime خود را نپذیرفت.

 

‏پسرجوان در تحقیقات چنین گفت: با دختران جوان از طریق ‏گروه های تلگرامی آشنا شدم و ‏‏همه آنها وقتی متوجه شدند که ‏من پولدارم و ماشین زیر پایم بی ‏ام و میلیاردی است دیگر رهایم ‏نمی کردند و حتی خودشان ‏‏پیشنهاد ازدواج را مطرح می ‏کردند. اما وقتی من رهایشان کردم ‏و به خواستگاری شان نرفتم با هم ‏دست به یکی کردند تا با شکایت از من ‏‏آبرویم را به بازی بگیرند. حتی ‏یکی از آنها پیغام فرستاده که اگر ‏‏230 میلیون تومان به حسابش ‏بریزم رضایت می دهد تا من ‏آزاد ‏شوم.

 

وی ادامه داد: من نه اتهام ‏آدم ربایی را قبول دارم و نه تجاوز ‏را. هر 3 دختری که از من شکایت ‏کردند خودشان با میل ‏خودشان ‏به باغ ویلای من آمدند چون می ‏خواستند قلیان بکشند و سگ ‏هایی که تازه برای ویلا خریده ‏بودم را ببیند. یکی از آنها هم ‏ادعا ‏کرده که دوست من هم بوده اما او ‏ساکن ویلای همسایه بوده که روز ‏حادثه به آنجا آمد و با ما قلیان ‏کشید،‌ همین. ‏

 

بنا به این گزارش، متهم با سپردن قرار وثیقه آزاد شد و تحقیقات برای صحت ادعاهای 3 دختر جوان و مرد بی ام و سوار ادامه دارد

 

منبع: رکنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۵۸۸۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان