//
کدخبر: ۴۵۷۷۲۳ //

پایان تلخ بلاگر مشهدی؛ مرگ «طلا» چگونه رقم خورد؟

طلا، بلاگر جوانی که با تبلیغ لوازم آرایشی و محصولات زیبایی در اینستاگرام به شهرت رسیده بود، ظهر چهارشنبه در خیابان صارمی مشهد جانش را از دست داد. اما مرگ این دختر چگونه رقم خورد؟

 پایان تلخ بلاگر مشهدی؛ مرگ «طلا» چگونه رقم خورد؟

طلا در پی اختلافات خانوادگی راهی خانه‌ای در یکی از برج‌های لوکس این منطقه شده بود.

ساعاتی بعد و پس از ورود همسرش به این محل، متاسفانه این بانوی جوان از طبقه هفتم ساختمان به پایین سقوط کرد و جان باخت.

با اعلام این حادثه، مأموران کلانتری هفت تیر نخستین گروهی بودند که در محل حاضر شدند. با مشاهده جسد این زن که در خون خود غوطه‌ور بود، قاضی پرونده نیز به محل اعزام شد. تحقیقات اولیه نشان داد که طلا خودش را عمداً از پشت بام سبز این برج پایین انداخته است.

در تحقیقات بعدی که با همکاری نیروی انتظامی صورت گرفت، همسر این بانوی جوان روایتی جنجالی ارائه داد.

او مدعی شد به دلیل مشکلات زناشویی، خودروی همسرش را تحت ردیابی قرار داده و بدین ترتیب راهی محل حادثه شده است. اما پیش از رسیدن وی، طلا دست به این اقدام مرگبار زده است.

اما پرونده با پیدا شدن یک مرد مرموز در طبقه دوم همان ساختمان ابعاد تازه‌ای به خود گرفت. این مرد که خود را یکی از آشنایان خانوادگی معرفی کرد، مدعی شد طلا در پی اختلافات خانوادگی نزد وی رفته و پس از مشاجره تلفنی با همسرش، دست به خودکشی زده است.

تحقیقات تیم جنایی نیز نشان داد که هیچ نشانه ای از درگیری فیزیکی یا قتل وجود ندارد. همچنین وجود انگیزه قوی برای خودکشی در پرونده، قاضی صادق صفری را بر آن داشت نظریه خودکشی را محتمل تر بداند.

هرچند مرد مرموز طبقه دوم به اتهام انجام عمل منافی عفت دستگیر و پرونده برای رسیدگی بیشتر به دادگاه کیفری ارسال شد اما آزمایشات پزشکی قانونی باید ثابت کند که آیا این بانوی جوان در زمان ارتکاب به خودکشی، تحت تأثیر داروهای خاصی قرار داشته یا خیر. 

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۵۷۷۲۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان