//
کدخبر: ۴۵۵۱۳۶ //

راز قتل پسر نوجوان در هاله‌ای از ابهام؛ قتل اشتباهی یا اتفاقی؟

تحقیقات جنایی در مورد نحوه مرگ پسر 17 ساله‌ای که در جنوب غرب تهران کشته شده است آغاز شد تا مشخص شود کدام یک از دو نفری که در درگیری حضور داشتند ضربه مرگبار را زده‌اند.

راز قتل پسر نوجوان در هاله‌ای از ابهام؛ قتل اشتباهی یا اتفاقی؟

قتل پسر 17 ساله زمانی اتفاق افتاد که با دوستش در یکی از خیابان‌های جنوب غرب تهران با مرد جوانی درگیر شدند. این درگیری پس اصابت چاقو به گردن پسر نوجوان به فوت او منجر شد.

پس از آن بازپرس سالار صنعتگر از شعبه هشتم دادسرای امور جنایی تهران که در روز پنجشنبه مسولیت کشیک قتل پایتخت را برعهده داشت از سوی ماموران پلیس در جریان قتل قرار گرفت. پس از آن بازپرس جنایی دستورات لازم برای شروع تحقیات پرونده از جمله حضور تیم‌های تحقیق جنایی، پزشکی قانونی، اداره تشخیص هویت و اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ را صادر کرد.

با شروع تحقیقات جنایی از سوی ماموران پلیس آگاهی برخی شاهدان گفتند، دیدند در این دعوا مردی جوان با دو پسر درگیر شد و با شدت گرفتن درگیری چاقویی به گردن پسر 17 ساله اصابت و فرد مهاجم نیز فرار کرد.

در عین حال برخی از شاهدان نیز گفتد پسر 17 ساله با ضربه چاقوی دوست خودش مجروح شد. براساس گفته این گروه از شاهدان به نظر می‌رسد دوست قربانی قصد داشت به طرف مقابل ضربه‌ای بزند اما به اشتباه ضربه به دوست خودش خورد.

دوست مقتول در بازجویی‌ها ضربه زدن به دوستنش را رد کرد و به کارآگاهان گفت: ما با آن مرد فراری اختلاف و درگیری داشتیم و زمان حادثه ناگهان سر راهش قرار گرفتیم. او چاقو داشت و با ما درگیر شد و دوستم را زخمی کرد که ما او را به بیمارستان بردیم و آنجا فوت شد.

در حال حاضر تحقیقات در مورد گفته‌های هر دو دسته شاهدان و همچین ادعای دوست مقتول ادامه دارد و مرد فراری هم تحت تعقیب پلیس قرار گرفته است. این در حالی است که بررسی‌های بعدی نشان داد احتمال قتل از سوی ضارب فراری که تحت تعقیب انتظامی و قضایی قرار گرفته، بیشتر است.

در بخش دیگری از تحقیقات پیکر پسر نوجوان به پزشکی قانونی انتقال یافت تا معاینات کارشناسان پزشکی قانونی نیز انجام و ضمیمه پرونده شود. گروهی از ماموران اداره دهم هم ماموریت یافتند مرد تحت تعقیب را دستگیر کنند تا در کشف حقیقت گام دیگری انجام شود.

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۵۵۱۳۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان