//
کدخبر: ۴۵۳۷۵ //

قاتل سریالی ساندویچ گوشت انسان به مشتریانش می داد!+ عکس

قاتل سریالی آمریکایی که از گوشت قربانیانش ساندویچ تهیه می‌کرد در سن ۶۲ سالگی مُرد.

قاتل سریالی ساندویچ گوشت انسان به مشتریانش می داد!+ عکس
به گزارش فرتاک نیوز،

به نقل از پایگاه اینترنتی ایندیپندنت؛ یک قاتل The Murderer سریالی که ادعا می‌کرد بخش‌هایی از گوشت بدن قربانیان خود را در قالب ساندویچ‌های کبابی فروخته، در زندان Prison مُرد.

 

«جو مَتِنی» در اواسط دهه ۱۹۹۰ به اتهام قتل Murder دو زن به نام‌های «کتی مگزینر» و «کیمبرلی اسپایسر» در بالتیمور بازداشت و محکوم شد. او که به دلیل جثه بزرگش به «کوچولو» (TINY) معروف بود بعد‌ها به کشتن Killing ۱۰ تن اعتراف کرد و حکم دو بار حبس ابد، او را از مجازات اعدام execution نجات داد.

 

نگهبان زندان مریلند، آمریکا در حالی جسد این قاتل ۶۲ ساله را در سلولش یافت که مدت زمان زیادی از دوره محکومیت وی باقی مانده بود.

 

مَتِنی در اعترافاتش که به صورت آنلاین منتشر شده بود توضیح داد چگونه گوشت قربانیان خود را در فریزر ذخیره کرده و پس از طبخ، گوشت آن‌ها را در دکه ساندویچی خود به مشتریان می‌فروخت. او در بخش از اعترافاتش گفته بود هیچ کسی نمی‌تواند تفاوت بین گوشت خوک و گوشت انسان را درک کند.

 

۸ قربانی این قاتل سریالی زن بوده و همگی در کانکسی که در آن زندگی می‌کرد به قتل رسیدند و فقط محل دفن جسد دو زن مذکور توسط خود او بر ملا شد. او بعد‌ها به قتل دو مرد بی خوانمان با تبر نیز اعتراف کرد.

 

منبع: رکنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۵۳۷۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان