//
کدخبر: ۴۵۳۰۶۴ //

جنایت هولناک در ماسوینگو: تاجر همسر، خواهر و دوستش را به گلوله بست

تاجر معروف زیمباوه‌ای که به دلیل قتل رقیب عشقی‌اش و مجروح کردن همسر و خواهرش، ۳ سال به طور مخفیانه زندگی می‌کرد، دستگیر شد.

جنایت هولناک در ماسوینگو: تاجر همسر، خواهر و دوستش را به گلوله بست

به نقل از ای بی سی، ۲۲ آوریل سال ۲۰۲۱، پیتر دوبه تاجر و دلال خودرو، وقتی متوجه شد که همسرش نیاشا و خواهرش نیارادزو، به همراه دوستش چیدوکو بدون اطلاع او به شهرماسوینگو رفتند. از آنجایی که او به خیانت بین نیاشا و چیدوکو مشکوک بود، به دنبالشان رفت و وقتی آنها در خانه‌ای پیدا کرد و بدون معطلی با ضرب شلیک گلوله چیدوکو را از پای درآورد. همچنین به نیاشا و نیارادزو هم شلیک کرد و از آنجا گریخت.

دوبه به به گونه راست نیاشا شلیک کرده و گلوله از سمت چپ گردن او بیرون زده، دندان آسیاب راست او را درآورده و در قسمت بالای شانه او برخورد کرد. او همچنین به سوی نیارادزو شلیک کرد که گلوله به چشم راستش برخورد کرد.

با این وجود نیشا و نیارادزو خوش شانس بودند، زنده ماندند و به بیمارستان گورو منتقل شدند و جراحان با موفقیت آنها را عمل کردند. بعد از این ماجرا دوبه با تهیه مدرک هویتی و پاسپورت جعلی با نام خولیله متصالی به اسواتینی در آفریقای جنوبی گریخت.

وقتی پلیس در جریان این جنایت قرار گرفت، تحقیقاتی را برای پیدا کردن عامل جنایت آغاز کرد. اما دوبه برای اینکه شناسایی نشود به ایرلند و از آنجا به دوبلین رفت. او سال گذشته در دوبلین به دلیل نقض قوانین مهاجرتی آن کشور دستگیر شد. دوبه از هویت جعلی‌اش استفاده ‌کرد و هنگامی که در دوبلین دستگیر شد، ادعا کرد که شهروند موزامبیکی به نام آرماندو کوئنته موچانگا است، تا از اخراجش به زیمبابوه خودداری کند. از این رو او را به موزامبیک تبعید کردند اما در آن کشور متوجه شدند که او زیمبابوه‌ای است و او را اخراج کردند. وقتی او مجبور شد که به کشور برگردد در ۳ آوریل در فرودگاه بین المللی رابرت گابریل موگابه دستگیر شد.

دادگاه استان گورو اعلام کرد که تا پایان تحقیقات این پرونده او بازداشت است و به زودی محاکمه خواهد شد.

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۵۳۰۶۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان