//
کدخبر: ۴۵۲۵۴۵ //

چاقوکشی در داروخانه؛ داروساز شیرازی قربانی خشونت بیمار

یک داروساز شیرازی توسط بیمار با چاقو مورد حمله قرار گرفت و از ناحیه صورت و دست آسیب دید، اما علت این چاقوکشی چه بود؟

چاقوکشی در داروخانه؛ داروساز شیرازی قربانی خشونت بیمار

دوازدهم فروردین ماه سال جاری یک داروساز شیرازی طی ارائه خدمت و انجام وظیفه، به دلیل عدم ارائه دارو بدون نسخه به بیمار، توسط بیمار با چاقو مورد حمله قرار گرفت و بر اساس اعلام انجمن داروسازان استان فارس،‌ از ناحیه صورت و دست آسیب دیده است.

روابط عمومی سازمان غذا و دارو در واکنش به ضرب و شتم این داروساز شیرازی به‌وسیله چاقو از سوی فردی که خواستار دریافت داروی بدون نسخه بوده است، ضمن ابراز تأسف از بروز چنین حوادثی، این اقدام را محکوم کرد و خواستار بررسی دقیق موضوع، برخورد جدی و به‌دور از تسامح و مدارا مراجع ذی‌صلاح با فرد خاطی شد.

روابط عمومی سازمان غذا و دارو با اشاره به این‌که داروسازان از جمله نیروهای خدوم حوزه سلامت هستند و در تکمیل زنجیره ارزشمند درمان کشور از جمله اصلی‌ترین حلقه‌های به‌هم‌تنیده و مؤثر این مسیر مقدس هستند، اعلام کرد: انتظار داریم و پیگیری می‌کنیم تا مراجع ذی‌صلاح با جدیت و قاطعیت با چنین مواردی برخورد قانونی داشته باشند، چراکه نباید با تکرار چنین حوادثی به انگیزه و امنیت داروسازان در ارائه خدمت به مردم لطمه وارد شود.

همچنین رئیس سازمان غذا و دارو، معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی شیراز را ملزم به بررسی وضعیت داروساز آسیب دیده و نیز پیگیری عاجل موضوع تا حصول نتیجه برخورد قاطعانه با فرد خاطی بازداشت شده، کرد.

پیگیری‌ها از شیراز از سطحی بودن جراحات وارده، سلامت کامل دکتر داروساز و ترخیص وی از بیمارستان حکایت دارد.

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۵۲۵۴۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان