//
کدخبر: ۴۵۱۳۷۰ //

عاملان ایجاد مزاحمت در پارک شرقی کرمانشاه، زمین‌گیر شدند

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه گفت : 2 مرد جوان که در پارک شرقی شهر کرمانشاه ضمن ایجاد مزاحمت برای شهروندان ، با سلاح سرد یکی از ماموران انتظامی را مجروح کرده بودند ، با اقدام مقتدرانه پلیس زمینگیر شدند .

عاملان ایجاد مزاحمت در پارک شرقی کرمانشاه،  زمین‌گیر شدند
به گزارش فرتاک نیوز،

سرهنگ "محمد رضا یاری" در تشریح این خبر بیان داشت : شب گذشته ماموران کلانتری 22 کرمانشاه در راستای تامین امنیت شهروندان در حال گشت زنی در پارک شرقی این شهر بودند ، که تعدادی از شهروندان به آنان مراجعه کرده و از ایجاد مزاحمت برای حاضران در محل توسط 3 مرد جوان خبر دادند .

وی افزود : در این رابطه بلافاصله ماموران وارد عمل شده و با حضور در محل گزارش شده ، مشاهده کردند 3 مرد جوان در حالتی غیر طبیعی موجب ایجاد مزاحمت و سلب آسایش حاضران در محل شده اند .

این مقام انتظامی ادامه داد: ماموران انتظامی ابتدا با دادن تذکر 3 مرد مذکور را به آرامش دعوت کردند ، اما آنان بدون توجه به هشدار و تذکرها ، با استفاده از سلاح سرد به ماموران حمله ور شده و سراکیپ گشت را از ناحیه کتف مجروح کردند .

سرهنگ یاری اضافه کرد : با توجه به موقعیت ایجاد شده  و به منظور حفاظت از امنیت شهروندان و همچنین دفاع مشروع از خود ، ضمن رعایت قانون بکارگیری سلاح  ؛ توسط سراکیپ گشت 2 نفر از افراد مهاجم از ناحیه پا مورد اصابت گلوله قرار گرفته و زمینگیر شدند .

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه ضمن اشاره به انتقال 2 متهم مذکور به مراکز درمانی توسط اکیپ فوریت های پزشکی ، تصریح کرد : پیگیری های انجام شده حاکی از آن است که وضعیت عمومی متهمان مساعد می باشد.

یاری همچنین به وضعیت مساعد سراکیپ گشت کلانتری و ترخیص شدن وی از بیمارستان پس از انجام اقدامات درمانی اشاره و خاطرنشان کرد : امنیت و آسایش شهروندان خط قرمز پلیس بوده و ماموران جان برکف انتظامی بدون اغماض و مماشات با افرادی که به هر نحو و با انجام اقدامات مجرمانه و هنجارشکنانه به این امنیت خدشه وارد کنند ، بصورت قانونی برخورد خواهند کرد .

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۵۱۳۷۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان