//
کدخبر: ۴۵۰۱۰۱ //

انفجار دینامیت در سنندج ۲ نوجوان را راهی بیمارستان کرد

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سنندج گفت: متاسفانه انفجار دینامیت در محله شالمان سنندج 2 نوجوان 15 ساله را راهی بیمارستان کرد.

انفجار دینامیت در سنندج 2 نوجوان را راهی بیمارستان کرد
به گزارش فرتاک نیوز،

آزاد طهماسبی رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سنندج اظهار کرد: دقایقی پیش بر اثر انفجار دینامیت در محله شالمان سنندج 2 نوجوان 15 ساله به شدت مجروح و راهی بیمارستان شدند.


رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سنندج با بیان اینکه این انفجار خسارات مالی هم به دنبال داشته است، اظهار کرد: در این حادثه به یک دستگاه خودرو، پارکینگ و انبار یک منزل مسکونی نیز خسارت مادی وارد شده است.

طهماسبی اضافه کرد: آتش‌نشانان ایستگاه شماره 4 سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سنندج به محض اطلاع از وقوع این حادثه به محل اعزام و نسبت به اطفا حریق اقدام کردند.

وی با اشاره به آمادگی کامل سازمان آتش‌نشانی شهرداری سنندج برای خدمات‌رسانی به شهروندان در حوادث مختلف به ویژه در ایام پایان سال، اظهار کرد: شهروندان با احترام به حقوق شهروندی و پرهیز از انجام رفتارهای پرخطر، چهارشنبه‌سوری ماندگاری را در آخرین روزهای سال رقم بزنند و با خودداری از رفتارهای پرخطر امکان لذت همه شهروندان را از آئین‌های سنتی این شب فراهم کنند.

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سنندج اضافه کرد: شهروندان در صورت بروز هرگونه مشکل یا خطر آتش‌سوزی بلافاصله مراتب را به سامانه ۱۲۵ اطلاع دهند.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: مهر
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۵۰۱۰۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان