//
کدخبر: ۴۴۸۲۱۲ //

جنایت در جنوب شرق تهران، قتل فجیع مادر و دختر توسط همسر و پدر خوانده

مردی که بعد از قتل همسرش و دختر جوان او خودزنی کرده در بیمارستان بستری است و بعد از مداوا تحت بازجویی قرار می‌گیرد.

جنایت در جنوب شرق تهران، قتل فجیع مادر و دختر توسط همسر و پدر خوانده
به گزارش فرتاک نیوز،

 سردار علی ولی‌پور گوردزی، رییس پلیس آگاهی تهران، گفت: اوایل اسفند ماه در پی قتل زنی حدودا 50 ساله و یک دختر حدودا 20 ساله در محدوده جنوب شرق تهران، رسیدگی به این پرونده در دستور کار تیمی از کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان در گام نخست به محل جنایت اعزام شدند و دریافتند این زن و دختر بر اثر اصابت گلوله کلت کمری به قتل رسیده‌اند.

وی توضیح داد: طی تن‌پیمایی از هر 2 مقتول آثار یک گلوله در سر زن حدودا 50 ساله و یک گلوله در گلوی دختر حدودا 20 ساله مشاهده و سپس در رصدهای اطلاعاتی، هویت آنان شناسایی و مشخص شد مقتولان مادر و دختر هستند.

این مقام انتظامی در ادامه تصریح کرد: بررسی‌های پلیس حاکی از این بود قاتل پس از به قتل رساندن این مادر و دختر به صورت بسیار هولناک خودزنی کرده و به بیمارستان منتقل شده و تحت درمان پزشکی است.

وی افزود: کارآگاهان در شاخه دیگری از تحقیقات فهمیدند  زن 50 ساله با قاتل حدودا 8 سال زندگی مشترک داشت ولی این زوج  به صورت مستمر با یکدیگر درگیری داشتند و چند روز پیش از حادثه نیز با هم درگیری شده بودند.

سردار ولی‌پور گودرزی در پایان با بیان اینکه قاتل در بیمارستان در حال مداوا و دریافت خدمات درمانی است، خاطرنشان کرد: پس از تکمیل تحقیقات جزئیات این حادثه هولناک اطلاع رسانی خواهد شد.

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۴۸۲۱۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان