//
کدخبر: ۴۴۶۹۱ //

ماجرای مبهم مرگ ۲ پسر ۱۶ ساله

رئیس پلیس آگاهی گلستان گفت: تحقیقات جنایی برای کشف علت مرگ دو نوجوان گنبدی ادامه دارد و بر اساس اطلاعات اولیه رسیده از پزشکی قانونی فرضیه قتل قوت گرفته است.

به گزارش فرتاک نیوز،

سرهنگ مجتبی مروتی اظهار کرد: دو نوجوان ۱۶ ساله که با یکدیگر دوست بودند جمعه هفته گذشته به قصدی نامعلوم از خانه خارج می‌شوند.

 

وی افزود: خانواده‌ها در همان روز اعلام مفقودی می‌کنند و ما در حال جستجو برای پیدا کردن این دو نوجوان بودیم که پیدا شدن جسد آن‌ها بعد از ۶ روز از سوی مردم در روستای حاجی قوشان گنبد اعلام شد.

 

رئیس پلیس آگاهی گلستان گفت: بعد از اعلام پیدا شدن اجساد ، نیروهای انتظامی به محل مراجعه کردند و هویت این دو نوجوان گمشده تأیید شد.

 

مروتی بابیان اینکه هنوز گزارش پزشکی قانونی در این رابطه با علت مرگ اعلام‌نشده است، اظهار کرد: وضعیت جنازه‌ها به‌گونه‌ای بود که نشان می‌داد مرگ این دو نوجوان به همان روزهای نخست فقدانشان برمی‌گردد و بر اساس اطلاعات اولیه رسیده از پزشکی قانونی در این زمینه فرضیه قتل قوت پیدا کرده است.

 

وی افزود: تحقیقات جنایی در این زمینه آغازشده و همچنان ادامه دارد.

 

مروتی ادامه داد: قتل این دو نوجوان موضوع پیچیده‌ای است و نقاط ابهامی در پرونده آن‌ها وجود دارد که باگذشت زمان به آن‌ها دست پیدا می‌کنیم.

 

منبع: رکنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۴۶۹۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان