//
کدخبر: ۴۴۶۶۸۱ //

راز جنایت در شب عاشقانه؛ قتل هولناک زن جوان در شب ولنتاین؛ نامزدش نیمه جان در بیمارستان

با کشف پیکر خون آلود زن و مردی که یکی از آنها به قتل رسیده و دیگری نیمه جان به بیمارستان برده شده است تحقیقات برای کشف راز این ماجرا آغاز شد.

راز جنایت در شب عاشقانه؛ قتل هولناک زن جوان در شب ولنتاین؛ نامزدش نیمه جان در بیمارستان
به گزارش فرتاک نیوز،

ماموران پلیس تهران که در دقایق پایانی چهارشنبه، بیست و پنجم بهمن در صحنه قتلی خونین حضور یافته بودند، با تلفن همراه کشیک قتل دادسرای جنایی تماس گرفتند و به بازپرس رضازاده خبر دادند جسد یک زن و پیکر نیمه جان مردی را زیر پل استخر در یک خودروی پراید سفید رنگی کشف کرده‌اند.

ماموران گفتند دقایقی قبل از حضور آنها مردی با مرکز فوریت‌های پلیسی 110 تماس گرفته و از این ماجرا خبر داده بود.

ماموران بعد از حضور در محل پراید را پیدا و مشاهده کردند در سمت شاگرد جسد زنی 22 ساله قرار دارد و در سمت راننده مرد 26 ساله‌ای نشسته که به سختی نفس می‌کشد.

به این ترتیب بازپرس دستور حضور تیم تحقیق جنایی متشکل از کارشناسان پزشکی قانونی،‌ متخصصان تشخیص هویت و کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی تهران در محل حادثه را صادر کرد و خود نیز با خودرو کشیک قتل دادسرای جنایی تهران راهی محل شد.

کارشناسان پزشکی قانونی در بررسی اولیه جسد زن جوان اعلام کردند سه ضربه چاقو به جلوی بدنش و دو ضربه از عقب به بدنش اصابت کرده و باعث شده به قتل برسد. همچنین بر پیکر مرد 26 ساله‌ نیز  آثار ضربات متعدد چاقو وجود داشت اما به خاطر وخامت شرایطش قبل از رسیدن تیم تحقیق به بیمارستان منتقل شده بود.

در بازرسی اولیه چاقوی خون آلودی داخل پراید کشف شد. در ادامه بررسی‌ها مردی که در صحنه حضور داشت و خود را برادر مرد مجروح معرفی می کرد، گفت: من اولین نفری هستم که برادر و دختر خاله‌ام را پپدا کردم. بعد هم به پلیس و اورژانس زنگ زدم.  برادر و دخترخاله ام ۶ سال است با هم نامزد کرده‌اند ولی هنوز سر خانه و زندگی‌شان نرفته‌ بودند، چون اختلاف‌هایی داشتند که مانع از این کار شده بود.

این مرد د مورد دلیل حضورش در محل هم گفت:  امشب ولنتاین  بود و آنها با هم بیرون رفته بودند. برای چند ساعتی از آنها خبر نداشتیم و نگفتند کجا رفته‌اند. نزدیک ساعت 10 شب بود که برادرم که انگار صدایش از ته چاه می‌آمد و معلوم بود نای حرف زدن ندارد به من زنگ زد و گفت دارم می‌میرم، کمکم کن. بعد هم یک لوکیشن برایم فرستاد و تلفنش خاموش شد.  من ماشین همسایه را قرض گرفتم و سریع خودم را به اینجا رساندم. دیدم  زن برادرم کشته شده و برادرم هم بدجوری زخمی است.

در حال حاضر با دستور بازپرس جنایی جسد زن جوان به پزشکی قانونی انتقال یافته تا معاینات دقیق زمان و علت مرگ او را مشخص کند.

همچنین قرار است دوربین‌های مداربسته اطراف محل حادثه از سوی ماموران اداره دهم پلیس آگاهی مورد بازبینی قرار گیرد تا شاید اطلاعاتی در مورد نحوه و دلیل این ماجرا کشف شد.

همچنین قرار است مرد مجروح بعد از بهبود نسبی مورد تحقیق کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی تهران قرار گیرد تا تعریف کند چه اتفاقی برای خود و نامزدش افتاده است.

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۴۶۶۸۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان