//
کدخبر: ۴۴۶۴۹۸ //

برخورد اتوبوس با کامیون یک کشته و ۴۴ مصدوم به جای گذاشت

رییس اورژانس پیش‌ بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی سبزوار گفت: برخورد یک دستگاه اتوبوس با کامیون در جاده سبزوار به نیشابور بامداد امروز، جمعه یک کشته و ۴۴ مصدوم بر جای گذاشت.

برخورد اتوبوس با کامیون یک کشته و ۴۴ مصدوم به جای گذاشت
به گزارش فرتاک نیوز،

 عباس کافی امروز، ۲۷ بهمن در جمع خبرنگاران گفت: این حادثه در مسیر جاده سبزوار- نیشابور برای اتوبوس مسافربری مشهد- قم رخ داد که بر اثر بروز این حادثه یک مسافر بر اثر شدت جراحات وارده در دم فوت شد و ۴۴ نفر از مسافران نیز مصدوم شدند.

 وی ادامه داد: برای انتقال مصدومان ۶ دستگاه آمبولانس و یک دستگاه اتوبوس آمبولانس اعزام‌ شده که مصدومان را پس از انجام مراقبت‌های درمانی به بیمارستان امداد منتقل کردند.

۲۸ مصدوم این سانحه رانندگی ترخیص شدند

 مدیر بیمارستان امداد شهید بهشتی سبزوار گفت: از مجموع مصدومان تصادف اتوبوس مسافربری با کامیون که بامداد به این مرکز درمانی انتقال یافته بودند ۲۸ نفر پس از درمان ترخیص و حال عمومی سایر مصدومان نیز مطلوب است.

سیدمحمد میری اظهار کرد: در این حادثه ۴۴ نفر از مسافران اتوبوس مصدوم شده بودند که یک نفر به صورت سرپایی توسط همکاران اورژانس ۱۱۵ درمان و ۴۳ مصدوم از سوی اورژانس با چند دستگاه آمبولانس و یک دستگاه اتوبوس آمبولانس به بیمارستان امداد انتقال یافتند.

وی تصریح کرد: پس از انتقال مصدومان و انجام اقدامات تخصصی و پاراکلینیکی ۲۸ نفر از مصدومان بعد از دریافت خدمات درمانی به صورت سرپایی ترخیص و ۱۵ مصدوم در بخش‌ها بستری شدند.

میری افزود: هم اینک ۹ نفر از مصدومان در بخش جراحی اعصاب، چهار نفر در بخش جراحی ارتوپدی و ۲ نفر در بخش جراحی عمومی بیمارستان تحت مراقبت و ادامه درمان تکمیلی هستند.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۴۶۴۹۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان