//
کدخبر: ۴۴۴۷۵۴ //

جنایتی هولناک| قتل مرد کرجی به دست زنش

زن میانسال و کینه جو که در جنایتی هولناک درجریان خساست هاوبداخلاقی های شوهرش در یک اقدام جنون آمیز او را با ضربه های عصابه قتل رسانده بودپس از اعتراف به جنایتی که مرتکب شده است به زودی محاکمه می‌شود.

جنایتی هولناک| قتل مرد کرجی به دست زنش
به گزارش فرتاک نیوز،

رسیدگی به این پرونده از ۲۸ اسفند ماه یک سال پیش  از وقتی شروع شد که  پسر جوانی با اداره پلیس تماس گرفت و سراسیمه قتل پدرش را به پلیس گزارش داد.

این پسرجوان درحالی که از مرگ پدر ۶۵ ساله اش شوک زده شده بود مدعی شد که پدرش به طرز باورنکردنی توسط مادرش که ۶۰ سال سن دارد  به قتل رسیده است.

طولی نکشید  تیمی از کارآگاهان جنایی استان البرز در محل جنایت حضور یافتند و با صحنه جنایت غرق در خون روبرو شدند  ،آثار خون بر در و دیوار وپنجره مشاهده می شد .

معاینه اولیه جسد نشان می‌داد که مقتول دراثر ضربات محکم توسط جسم سخت به ناحیه سرو صورت به قتل رسیده است.

علی رغم اینکه همسر مقتول خودش را قاتل معرفی کرده بود تحقیقات از سایر افرادی که در خانه بودند ادامه داشت.

در نخستین  فرضیه ایجاد شده که احتمال داشت  پسر جوان خودش مرتکب قتل شده و بعد مادر این جنایت را برعهده گرفته است .

بنابراین بازجویی با پسر جوان که همراه پدرو مادر میانسال زندگی می‌کرد شروع شد .

فرید در اظهاراتش گفت : در زمان مرگ پدرش در خانه نبوده و برای خرید به مغازه رفته است و وقتی به خانه بر می‌گردد با شیشه شکسته پنجره و صحنه مرگ دلخراش پدرش روبرو شده است.

او مدعی شد که مادرش گفته است که پدرش را با عصا کشته است...

هیچ آثاری بر بدن پسر جوان که نشان دهد وی با پدرش درگیر شده است هم وجود نداشت.

زن ۶۰ساله در بازجویی مدعی شد که شوهرش مرد خسیسی بوده است طوریکه برای استفاده از دستمال کاغذی هم باید از او اجازه می گرفتم روز حادثه پس از خوردن قرمه سبزی که برای ناهار پخته بودم شوهرم که مدتی بود زمین گیر شده و با عصا راه می ر فت شروع کرد به ناسزاگویی ، این اخلاق او سالها بود مرا آزار می داد دیگر از این همه احساس حقارت خسته شده بودم او مدام به من ناسزا می گفت و خساست هایش باعث رنجم شده بود تا اینکه در یک چشم بر هم زدن نفهمیدم چکار می کنم عصایش را گرفتم و با گفتن جمله ی...... ها !چه خبر است چرا به من فحش میدی دیگر اختیار از دستم خارج شد وبا همان عصا به سرو صورتش کوبیدم دریک لحظه تمام تصاویر اذیت کردن هایش مقابل چشمانم بود تا اینکه پسرم از راه رسید و تازه فهمیدم چه کار کردم ...

زن ۶۰ساله که با جسته ای ظریف  وکوچک خودش را قاتل شوهرش معرفی کرد .

به دنبال اعتراف های زن میانسال در صحنه جنایت بازسازی صحنه جرم هم در همان لحظه انجام شد .

پس از اعتراف های زن میانسال به قتل شوهرش وی به اتهام قتل عمد بازداشت شدو به زندان منتقل شد حالا این پرونده به زودی روی میز قضات قرار خواهد گرفت تا به زودی متهم پرونده پای میز محاکمه خواهد ایستاد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۴۴۷۵۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان