//
کدخبر: ۴۴۳۶۰۸ //
درگیری| نزاع

۲ نوجوان خیابان معروف مشهد را بهم ریختند!

دو نوجوان 17 ساله که 5 دستگاه خودروی پارک شده را با قمه نیم متری تخریب کرده بودند با تلاش نیروهای کلانتری خواجه ربیع مشهد دستگیر و به مراجع قضایی معرفی شدند.

 2 نوجوان خیابان معروف مشهد را بهم ریختند!
به گزارش فرتاک نیوز،

اواخر دی گذشته، اهالی خیابان رسالت 71 در تماسی با پلیس110، از وحشت آفرینی‌های دو نوجوان قمه کش خبر دادند که  موجب نگرانی اهالی محل شده بودند.

به دنبال دریافت این خبر بلافاصله گروهی از افسران ورزیده کلانتری با دستورات ویژه سرهنگ روح ا... شجاعی(رئیس کلانتری خواجه ربیع) عازم محل شدند و به تحقیق در این باره پرداختند؛ اما دو نوجوان شرور پس از تخریب 5 خودرو از آن جا گریخته بودند.

با توجه به اهمیت جرایم خاص در مشهد و با تاکید سرهنگ احمد نگهبان(رئیس پلیس مشهد) گروه عملیاتی ماموران وارد عمل شدند و پس از چند روز رد زنی های اطلاعاتی به سرنخ‌هایی از محل تردد یکی از متهمان دست یافتند.

طولی نکشید که این نوجوان17 ساله در چهارراه ناصری مشهد زیر چتر اطلاعاتی قرار گرفت و دستگیر شد. با انتقال وی به دایره اطلاعات و امنیت عمومی کلانتری، بررسی های تخصصی از وی آغاز شد که او به خاطر اختلاف با فردی در خیابان رسالت، اقدام به تخریب خودروها کرده است تا از طرف مقابل زهر چشم بگیرد.

در پی اعترافات وی، بی‌درنگ گروه کارآزموده افسران دایره اطلاعات و امنیت در یک عملیات هماهنگ دیگر، همدست این نوجوان قمه کش را نیز به دام انداختند. بررسی های بیشتر در این باره با نظارت مستقیم رئیس کلانتری خواجه ربیع در حالی ادامه دارد که دو متهم مذکور به مراجع قضایی معرفی شدند.

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۴۳۶۰۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان