//
کدخبر: ۴۴۰۳۵۰ //

قاتل ۱۴ ساله در هرمزگان دستگیر شد

فرمانده انتظامی استان هرمزگان گفت: با تلاش ماموران انتظامی شهرستان میناب قاتلی که در نزاع جمعی مرتکب قتل شده و متواری شده بود ، شناسایی و دستگیر شد.

قاتل ۱۴ ساله در هرمزگان دستگیر شد
به گزارش فرتاک نیوز،

سردار علی اکبر جاویدان، در تشریح جزئیات این خبر بیان داشت: در پی وقوع یک فقره نزاع دسته جمعی چند نوجوان و قتل یکی از عاملان درگیری در شهر سندرک شهرستان میناب ، پیگیری موضوع دردستور کار قرار گرفت.

وی افزود: ماموران انتظامی پاسگاه سندرک با تشکیل تیمی به محل وقوع حادثه اعزام و در تخقیقات میدانی و پلیسی صورت گرفته مشخص شد چند نوجوان با هم درگیر و در این نزاع جمعی دو نوجوان 14 و 17 ساله با چاقو با یکدیگر درگیر شده که متهم 14 ساله با ضربه چاقو به گردن دیگر عامل درگیری منجر به قتل وی شده و از صحنه متواری شده است.

این مقام ارشد انتظامی استان اذعان داشت: با تلاش همه جانبه صورت گرفته و همکاری پلیس اگاهی میناب ، قاتل 14 ساله شناسایی و دستگیر و در بازرسی از مخفیگاه متهم آلات قتل کشف شد.

فرمانده انتظامی استان هرمزگان با اشاره به تشکیل پرونده برای متهم و معرفی وی به مرجع قضائی، خاطرنشان کرد: متهم در مواجهه با مستندات پلیس به قتل اعتراف کرد و پس از تشکیل پرونده تحویل مراجع قضائی شد.

سردار جاویدان در پایان با بیان این که خانواده‌ها‌ و والدین باید بیش از پیش مراقب و مواظب فرزندان خود باشند، خطاب به مجرمین و افراد هنجار شکن هشدار داد که چشمان تیزبین پلیس همیشه ناظر بر اعمال آنان است و دیر یا زود برابر قانون به سزای عمل مجرمانه خود خواهند رسید.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۴۰۳۵۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان