//
کدخبر: ۴۴۰۲۴۴ //

رانندگان ۲ خودروی حامل سوخت قاچاق در میناب در آتش سوختند

فرمانده انتظامی میناب از وقوع تصادف بین ۲ دستگاه نیسان حامل سوخت قاچاق در بندرکلاهی از توابع این شهرستان خبر داد و گفت: در این حادثه رانندگان خودروها در آتش سوختند.

رانندگان ۲ خودروی حامل سوخت قاچاق در میناب در آتش سوختند
به گزارش فرتاک نیوز،

سرهنگ عباس قاسمی  شامگاه دوشنبه با اعلام این خبر افزود: حوالی ساعت ۹ صبح امروز (دوشنبه) گزارش یک فقره تصادف در محور میناب حوالی بندرکلاهی به مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ اعلام شد.

وی بیان کرد: با حضور ماموران پلیس راه و عوامل انتظامی در محل مشخص شد ۲ دستگاه وانت سایپا حامل سوخت قاچاق دچار واژگونی، که منجر به حریق خودروها شده است.

فرمانده انتظامی میناب اظهار کرد: در بررسی‌های اولیه مشخص شد راننده خودروی نیسان وانت حامل سوخت، کنترل خودرو را به علت سرعت بالا و ناتوانی راننده در کنترل وسیله نقلیه به دلیل حجم زیاد سوخت قاچاق در قسمت بار از دست داده و منحرف می‌شود و باتوجه به حجم بالای سوخت و برخورد وانت نیسان دیگر دچار حریق می‌شود.

‌سرهنگ قاسمی اذعان کرد: علت این تصادف از سوی کارشناسان پلیس راه، نداشتن توانایی در کنترل وسیله نقلیه ناشی از تخطی از سرعت مطمئنه از سوی راننده ۲ خودرو تشخیص داده شده است.

وی ادامه داد: براثر این آتش سوزی راننده هر ۲ نیسان در داخل خودرو به واسطه حریق فوت کردند که با همکاری عوامل آتش نشانی اطفاء حریق انجام و جسد ۲ متوفی به سردخانه انتقال شد.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۴۰۲۴۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان