//
کدخبر: ۴۳۹۴۹۹ //

غرق شدن جوانی ۴۵ ساله در جهرم

فرمانده انتظامی جهرم از غرق شدن جوانی 45 ساله هنگام ماهیگیری در اطراف رودخانه روستای باراک از توابع بخش سیمکان این شهرستان، خبر داد.

غرق شدن جوانی 45 ساله در جهرم
به گزارش فرتاک نیوز،

سرهنگ علی‌اصغر محمدپور در تشریح جزییات این خبر بیان کرد: در پی اعلام مرکز 110 مبنی بر یک مورد غرق شدگی در رودخانه روستای "باراک سیمکان"، بلافاصله تیمی از عوامل انتظامی و نیروهای امدادی به محل اعزام شدند.

وی تصریح کرد: در بررسی‌های به عمل آمده مشخص شد جوانی حدودا 45 ساله هنگام ماهیگیری به دلیل نامعلوم به داخل رودخانه سقوط و غرق شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان جهرم با ابراز تاسف از این حادثه دلخراش، به شهروندان توصیه کرد: رودخانه‌ها و آبگیرها و استخرهای نامصوب کشاورزی حریم امنی برای ماهیگیری، شنا و تفریح نیست و جوانان می بایست به منظور حفظ جان خود از ورود به چنین مکان‌هایی جدا بپرهیزند.

40 میلیارد پیانو و گیتار قاچاق در "شیراز"

فرمانده انتظامی استان فارس از کشف انواع کالای قاچاق به ارزش 40 میلیارد ریال در شهرستان "شیراز" خبر داد.

سردار رهام‌بخش حبیبی اظهار داشت: در راستای مبارزه جدی و همه جانبه با پدیده شوم قاچاق کالا و ارز و مقابله با قاچاقچیان، روز گذشته ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان با رصد هوشمندانه از دپو انواع کالای قاچاق در انباری در یکی از روستاهای شیراز مطلع و بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: ماموران پس از هماهنگی با مرجع قضایی به محل مورد نظر اعزام و در بازرسی از آن انبار، موفق شدند ۱۰۰ دستگاه پیانو، ۲۲۹ عدد مانیتور خودرو و یک هزار و 877 عدد انواع قطعات پیانو، گیتار و... که خارجی قاچاق و فاقد هرگونه مجوز گمرکی و قانونی بود را کشف کردند.

فرمانده انتظامی استان با بیان اینکه ارزش اموال کشف شده برابر نظر کارشناسان 40 میلیارد ریال برآورد شده است، گفت: مالک انبار پس از تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شد.

قتل در خفر و دستگیری قاتل در شهرستان "اوز"

فرمانده انتظامی خفر از دستگیری فردی در شهرستان "اوز" خبر داد که جوانی 17 ساله را در روستای "علی‌آباد" به قتل رسانده بود.

سرهنگ حجت الله احمدیان در تشریح این خبر بیان داشت: در دوم دی‌ماه سال جاری یک فقره نزاع و درگیری در روستای "علی آباد" شهرستان خفر  به مرکز فوریت‌های پلیسی110 اعلام و ماموران انتظامی سریعا به محل مورد نظر اعزام شدند.

وی افزود: در بررسی‌های اولیه مشخص شد جوانی 17 ساله به دلیل اختلافات شخصی و مشاجره لفظی با 3 نفر درگیر و با سلاح سرد مجروح و به دلیل شدت جراحات وارده به قتل رسیده است.

فرمانده انتظامی خفر با بیان اینکه قاتل سریعا از محل متواری شده بود، گفت: 2 نفر از دوستان و اقوام قاتل که در صحنه درگیری حضور داشته‌ و مجروح نیز شده بودند به بیمارستان منتقل و پس از مداوا برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شدند. 

سرهنگ "احمدیان" ادامه داد: ماموران پلیس آگاهی تحقیقات خود را آغاز و مطلع شدند که قاتل به شهرستان "اوز" از توابع استان فارس متواری و خود را مخفی کرده کرده است.

این مقام انتظامی تصریح کرد: کارآگاهان پس از اخذ نیابت قضایی به شهرستان اوز اعزام و با اقدامات فنی محل اختفاء قاتل 26 ساله را شناسایی و وی را در یک عملیات ضربتی دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان خفر یادآور شد: دلیل شکل گرفتن این نزاع، مشاجره لفظی بوده  است که واکنش نابخردانه این جوان با استفاده از چاقو باعث وقوع این قتل شده است که از شهروندان می‌خواهیم با جدیت و از روی عاقبت اندیشی، از موقعیت‌های تنش‌زا و نزاع دوری و مسائل مختلف را با صعه صدر و پرهیز از هرگونه خشونت حل و فصل کنند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۳۹۴۹۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان