//
کدخبر: ۴۳۷۶۷ //
مسئول روابط عمومی سپاه محمد رسول الله (ص) شهرستان شیراز:

دستگیری ۲۴ دختر و پسر در مراسم مختلط پارتی شبانه در شیراز

مسئول روابط عمومی سپاه محمد رسول الله (ص) شهرستان شیراز گفت: در پی تبلیغات گسترده در سطح فضای مجازی و گزارشات مردمی ۲۴ دختر و پسر در مراسم مختلط پارتی شبانه در شیراز دستگیر شدند.

به گزارش فرتاک نیوز،

ستوان یکم پاسدار حسن شفیعی اظهار داشت: در پی تبلیغات گسترده در سطح  فضای مجازی و گزارشات مردمی 24 دختر و پسر در مراسم مختلط پارتی شبانه در شیراز دستگیر شدند.

 

وی بیان کرد: فردی با نام مستعار امید در فضای مجازی برگزاری پارتی شبانه را تبلیغ کرده و با گرفتن مبلغ2000.000 ریال هزینه ورود از آقایان و برای خانم‌ها رایگان آنان را  دعوت به حضور در مراسم پارتی شبانه شیراز کرده بود.

 

شفیعی گفت: براساس هماهنگی‌های صورت گرفته توسط ریاست محترم سازمان اطلاعات سپاه، مقام محترم قضائی دادسرای ناحیه 2 شیراز و همکاری موثر پلیس امنیت اخلاقی شیراز، ساعت 01:00 بامداد 6 مردادماه در باغی در اطراف شیراز 24 نفرمرد و زن در وضعیت بسیار نامناسب دستگیر و به مراجع قضایی تحویل داده شدند.

 

وی تصریح کرد: در این مراسم پارتی مقادیری مشروبات الکلی خارجی، مواد مخدر از نوع توهم‌زا توسط ماموران کشف و ضبط شد.

 

وی خاطرنشان کرد: دستگاه قضائی، پلیس امنیت اخلاقی استان فارس و سازمان اطلاعات سپاه با هرگونه هنجارشکنی اجتماعی و مراسمات شبانه در قالب مراسم‌های مختلط یا هرگونه تخلف مرتبط دیگر به صورت قاطع و جدی با افراد و برپاکنندگان این مراسم برخورد می‌کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۳۷۶۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان