//
کدخبر: ۴۳۷ //

زورگیری از مردجانباز در روز روشن

زورگیران خشن پس از زدن گاز اشک‌آور به صورت جانباز ۶۵ درصدی و کشاندن وی روی آسفالت خیابان شهید شیرودی ، خودروی او را به سرقت بردند.

زورگیری از مردجانباز در روز روشن

حدود ساعت 15 دیروز شهروندان تهرانی هنگام عبور در خیابان شهید شیرودی روبروی استادیوم شیرودی با درخواست کمک و صدای «دزد دزد» یک جانباز 65 درصد که مورد زورگیری خشن از سوی دو مرد زورگیر قرار گرفته بود، مواجه شدند و برای کمک به سمت وی شتافتند.

یکی از شاهدان این ماجرا درباره جزئیات زورگیری به تسنیم گفت: از سر کارم در حال رفتن به منزل بودم که دیدم مردی روی زمین افتاده است؛ به سمت وی رفتم و جویای حال او شدم و همزمان با پلیس و اورژانس تماس گرفتم.

وی افزود: این جانباز که راننده آژانس است و به شدت از سوی زورگیران مورد ضرب و شتم قرار گرفته، گفت که دو مرد زورگیر به عنوان مسافر سوار بر خودروی 206 وی شدند و دقایقی بعد پس از زدن اسپری اشک‌آور به صورت وی قصد سرقت خودرویش را داشتند که با مقاومت این جانباز مواجه شدند.

این  شاهد افزود: زورگیران در مقابل  مقاومت جانباز 65 درصدی، وی را از خودرویش به بیرون پرت کردند، اما این جانباز که یک پای مصنوعی دارد، درِ سمت راننده خودرو خود را رها نکرد و همین طور چند متر روی آسفالت کشیده شد. اما در نهایت دست او از در رها شد و به این روز افتاد.

این شهروند با بیان این که پای مصنوعی این جانباز در این زورگیری از پایش کنده شده، یادآور شد: سرعت عمل پلیس در این ماجرا خوب بود و چند دقیقه پس از این اتفاق، مأموران کلانتری 107 فلسطین در صحنه حادثه حاضر شدند، اما اوژانس نیم ساعت پس از تماس به صحنه رسید و در نهایت مرد جانباز را به بیمارستان منتقل کردند.

 

 

منبع: ایران آنلاین
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۳۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان