//
کدخبر: ۴۳۶۹۰۷ //

۲ زن دوستانشان را به شوهرشان هدیه می دادند ! / آزار شیطانی زن همسایه جلوی چشمان همسران بی غیرت !

مرد جوان که متهم است با همدستی همسرانش 3 زن همسایه را فریب داده و به تله شیطانی انداخته پای میز محاکمه ایستاد.

2 زن دوستانشان را به شوهرشان هدیه می دادند ! / آزار شیطانی زن همسایه جلوی چشمان همسران بی غیرت !
به گزارش فرتاک نیوز،

رسیدگی به این پرونده با شکایت دختر جوانی به نام مهناز آغاز شد . وی که به پلیس آگاهی رفته بود از مرد همسایه به نام نعیم و 2  همسرش شکایت کرد.

 دختر افغان گفت: نعیم و 2 همسرش در همسایگی ما زندگی می‌کنند آنها هم افغان هستند. نعیم می‌گفت آشنا دارد و می‌تواند برایم پاسپورت بگیرد، تا به راحتی بتوانم به افغانستان بروم و برگردم. من که فریب حرف‌های مرد همسایه را خورده بودم به خانه او رفتم و به تله او و 2 همسرش افتادم. نعیم مرا  آزار  داد و از من فیلم گرفت و تهدیدم کرد اگر به کسی حرفی بزنم فیلم را پخش می کند و آبرویم را می برد. با این حال من آمده ام  تا از او شکایت کنم.

با این شکایت نعیم ۳۵ ساله ردیابی و بازداشت شد .اما آزار دختر همسایه را گردن نگرفت.

دو شکایت مشابه

در این میان دو نفر از بستگان نعیم که از بازداشت وی مطلع شده بودند به پلیس آگاهی رفتند و شکایت مشابهی را مطرح کردند.

 آنها گفتند فریب دو زن نعیم را خورده‌اند و به  تله شیطانی  نعیم افتاده اند.

 یکی از آنها گفت : من وقتی به خانه آنها رفته بودم نعیم  مرا آزار داد و از من فیلم گرفت. وقتی به هوش آمدم تهدیدم کرد اگر به کسی حرفی بزنم فیلم را پخش می‌کند و آبرویم را می‌برد. او بارها با تهدید مرا به تله  شیطانی اش انداخت و هر بار که به همسران او اعتراض می‌کردم آنها می‌گفتند  محرم نعیم شده‌ام و او گناهی مرتکب نشده است.

 با افشای جنایت سیاه  مرد دوزنه برایش کیفرخواست صادر و پرونده‌اش به شعبه پنجم دادگاه کیفری یک استان تهران فرستاده شد  و وی و 2  همسرش از خود دفاع کردند.

در دادگاه

در این جلسه که فقط یکی از شاکی‌ها حضور داشت برای نعیم و دو همسرش اشد مجازات خواست .

مهناز گفت :پاسپورت نداشتم و  نمی‌توانستم به افغانستان بروم .به همین خاطر فریب حرف‌های نعیم را خوردم و در حالی که دو همسرش در خانه بودند به آنجا رفتم. آنها در حیاط در حال مصرف مواد مخدر بودند که به من هم تعارف کردند و من نپذیرفتم. اما وقتی اصرار 2 زن نعیم را دیدم جلو رفتم و یک دم گرفتم. اما همان موقع بیهوش شدم و وقتی به هوش آمدم که در اتاق برهنه بودم و دو همسر نعیم بالای سرم ایستاده بودند .آنها  از من خواستند تا لباس‌هایم را بپوشم و به خانه بروم. اما همان موقع نعیم فیلم سیاهی را به من نشان داد که شوکه شدم و فهمیدم او  مرا آزار داده است .او تهدیدم کرد اگر به کسی حرفی بزنم فیلم را پخش می‌کند . ولی  من که می‌دانستم او می‌خواهد با تهدید بار دیگر مرا به تله بیاندازد از او شکایت کردم و حالا برایش حکم اعدام می‌خواهم.

 وقتی نعیم روبه روی قضات ایستاد اتهامش را نپذیرفت و گفت : مهناز صیغه من بود و با میل خودش به خانه‌ام آمده بود .او به دروغ چنین اظهاراتی را علیه من مطرح می‌کند .در این میان شاکی برخاست و گفت :من نامزد داشتم  که به  تله نعیم افتادم. اما او حالا به دروغ می‌گوید من همسر موقت او بوده‌ام.او و 2 همسرش مرا به تله انداختند.

    سپس دو همسر نعیم به اتهام معاونت در  فساد  در جایگاه ویژه‌ ایستادند و اتهامشان را نپذیرفتند .آنها گفتند مهناز و 2 زن دیگر که از آنها شکایت کرده‌اند همسر موقت نعیم بوده‌اند .

در پایان جلسه قضات وارد شور شدند تا رای صادر کنند.

 

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۳۶۹۰۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان